شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 19241
نماینده مردم قم در مجلس:

ایستادگی ملت ایران دشمنان را دچار سرخوردگی کرده است

قم نيوز : فم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس گفت: ملت غیور ایران در ۳۶ سال پس از انقلاب همواره در مقابل تمام فشار‌ها و تحریم‌ها مقاومت کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته و دشمنان انقلاب اسلامی را سرخورده کرده است.
ایستادگی ملت ایران دشمنان را دچار سرخوردگی کرده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام آشتیانی در مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از اسلام ناب محمدی (ص) که امام خمینی (ره) مروج آن بود، می‌ترسند، اظهار کرد: مشکل اصلی دشمنان ما این است که ما قصد داریم اسلام را در جهان تبلیغ و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تحریم‌ها و فشارهای وارده از سوی دشمنان را در راستای تضعیف روحیه انقلابی مردم دانست و افزود: ملت غیور ایران در طول مدت 36 ساله پس از انقلاب همواره در مقابل تمام فشار‌ها و تحریم‌ها مقاومت کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.
 
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید براینکه ایران اسلامی در حال حاضر در منطقه حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: دشمنان از تمام ابزارهای خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بهره برد و در این راستا ذره‌ای کوتاه نیامد اما به خواست خدا ایران اسلامی الان در منطقه الگو است.
 
وی با اشاره به اینکه حفظ و ارتقای نظام وظیفه همه است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نزد ما امانت است و این بالا‌ترین توفیق برای مسئولان و خدمتگزاران نظام محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام آشتیانی گفت: در طول تاریخ همیشه جبهه حق پیروز میدان بوده و بدانید که این تهدید‌ها و فشار‌ها راه به جایی نمی‌برد و نباید از این تهدیدات پوچ و باطل ترسی به دل راه داد.
 
انتهای پیام/ آ126
https://qomnews.ir/vdcgqx9q.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما