دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 19278
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبر داد

کشف ۱۹۴ کیلوگرم تریاک ‌در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از ۱۹۴ کیلوگرم تریاک در زیر بار برنج یک دستگاه کامیون در روز گذشته خبر داد.
کشف ۱۹۴ کیلوگرم تریاک ‌در قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، سرهنگ منوچهر طالبی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شناسایی یک باند قاچاق موادمخدر مشخص شد اعضای این باند بوسیله یک دستگاه کامیون و با بهره گیری از محور مواصلاتی قم، قصد انتقال محموله تریاک از یکی از استان های جنوبی کشور به یک استان همجوار قم را دارند که شناسایی خودرو و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی دو دستگاه خودرو زانتیا در نقش اسکورت خودروی مذکور طی روز گذشته، گفت: پس از متوقف کردن این دو خودرو بلافاصله کامیون حامل مواد مخدر نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم افزود: در بازرسی از کامیون ۲۰ بسته تریاک به وزن ۱۹۴ کیلو و ۳۵۰ گرم که به طرز ماهرانه ای در زیر بار برنج جاساز شده بود، کشف شد.

طالبی در خاتمه اعضای دستگیر شده این باند را پنج نفر عنوان ‌و اظهار کرد: متهمان در نهایت پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7x9q.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما