پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 19388
رئیس پلیس فتای قم عنوان کرد

سرقت حساب مشتریان توسط صاحب کافی‌نت در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی ‌قم از دستگیری یکی از کافی‌نت داران استان به اتهام سرقت اطلاعات و برداشت از حساب بانکی مشتریان این کافی‌نت خبر داد.
سرقت حساب مشتریان توسط صاحب کافی‌نت در قم
به گزارش قم نيوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن محمدرضایی اظهار کرد: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به صورت اینترنتی در چند مرحله مبالغی از حساب بانکی وی برداشت کرده شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد متهم با انتقال وجه از حساب شاکیان به بانک‌های مختلف و با VPN -IP اقدام به خرید پنج گوشی تلفن همراه از یک فروشگاه کرده و خانم جوانی نیز برای دریافت آنها مراجعه کرده است.

رئیس پلیس فتا گفت: در ادامه با پیگیری ماموران یک متصدی کافی نت در استان شناسایی و مشخص شد همه شاکیان آخرین بار به کافی نت متهم مراجعه کرده و پس از انجام خدمات، حسابشان خالی شده است.

محمدرضایی افزود: پس از اخذ دستور قضایی نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و در رویارویی با دلایل و مدارک موجود به سرقت از حساب بانکی مشتریانش اعتراف و عنوان کرد با نصب نرم افزارهای سرقت، اطلاعات حساب مشتریان در دسترسش قرار گرفته و برای اینکه توسط شاکی، مرجع قضایی و یا انتظامی شناسایی نشود در فرصتی مناسب پس از گذشت زمان طولانی حساب آنها را خالی و با کمک همسرش از حساب دیگران خرید می‌کرده است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcivpaz.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما