کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه مسكن مهر تا پايان سال 93 در قم به اتمام مي رسد

خبرگزاری ايسنا , 24 بهمن 1392 ساعت 17:56

قم نيوز: معاون عمرانی استاندار قم، گفت: با توجه به سياست دولت تدبير و اميد در تكميل و واگذاري مسكن مهر ثبت نام شده، 11 هزار واحد باقي مانده نيز پايان سال آينده با جديت آماده و به مردم واگذار خواهد شد


به گزارش قم نيوز، جواد دلاوري روز پنج شنبه در جلسه شوراي تأمين مسكن استان، مسكن مهر را يكي از پروژه هاي بزرگ كشور عنوان كرد و گفت: استان قم در زمينه احداث و واگذاري مسكن مهر در كشور يكي از استانهاي پيشتاز است.

به گفته وی، تاكنون بيش از ۳۰ هزار واحد در ۷ نوبت به متقاضيان كه عمدتاً از اقشار كم درآمد جامعه هستند واگذار شده است.

وي با اشاره به پايان پرونده مسكن مهر در سال آينده در استان قم از واگذاري ۳ هزار واحد مسكن مهر تا پايان سال ۹۲ در شهر قم خبر داد و گفت: لازم است دستگاههاي ذيربط بويژه دستگاههاي خدمات رسان اقدامات و پيگيريهاي لازم را در مدت زمان كم باقي مانده انجام دهند.

معاون استاندار قم بيان داشت: تأمين زيرساخت ها در مناطق مختلف پرديسان به خوبي انجام شده كه اميدواريم در زمينه اقدامات روبنايي و بويژه ايجاد خطوط حمل و نقل همگاني كه از ضروريات محلات مسكن مهر است وساير پروژه هاي برنامه ريزي شده تكميل و در چرخه خدمت رساني به مردم قرار گيرد.

قائم مقام وزير راه و شهرسازي نیز در این جلسه از تشكيل يك كارگروه ويژه براي پيگيري مسايل پروژه هاي مشكل دار مسكن مهر متشكل از معاونين وزارتخانه هاي راه وشهرسازي، نيرو و نفت خبر داد و گفت: اين كارگروه با تشكيل جلسات هفتگي مشكلات پروژه هاي مسكن مهر را پيگيري و مرتفع مي کند.

مهرآبادي وضعيت پيشرفت مسكن مهر استان قم را مثبت ارزيابي كرد و گفت : تعامل و همكاري خوبي براي انجام كارها در استان وجود دارد و استان قم در اين زمينه از پيشرفت بسيار مناسبي برخوردار است.



انتهاي پیام/126


کد مطلب: 19401

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/19401/پروژه-مسكن-مهر-پايان-سال-93-قم-اتمام-مي-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir