پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 19401

پروژه مسكن مهر تا پايان سال 93 در قم به اتمام مي رسد

قم نيوز : قم نيوز: معاون عمرانی استاندار قم، گفت: با توجه به سياست دولت تدبير و اميد در تكميل و واگذاري مسكن مهر ثبت نام شده، 11 هزار واحد باقي مانده نيز پايان سال آينده با جديت آماده و به مردم واگذار خواهد شد
پروژه مسكن مهر تا پايان سال 93 در قم به اتمام مي رسد
به گزارش قم نيوز، جواد دلاوري روز پنج شنبه در جلسه شوراي تأمين مسكن استان، مسكن مهر را يكي از پروژه هاي بزرگ كشور عنوان كرد و گفت: استان قم در زمينه احداث و واگذاري مسكن مهر در كشور يكي از استانهاي پيشتاز است.

به گفته وی، تاكنون بيش از ۳۰ هزار واحد در ۷ نوبت به متقاضيان كه عمدتاً از اقشار كم درآمد جامعه هستند واگذار شده است.

وي با اشاره به پايان پرونده مسكن مهر در سال آينده در استان قم از واگذاري ۳ هزار واحد مسكن مهر تا پايان سال ۹۲ در شهر قم خبر داد و گفت: لازم است دستگاههاي ذيربط بويژه دستگاههاي خدمات رسان اقدامات و پيگيريهاي لازم را در مدت زمان كم باقي مانده انجام دهند.

معاون استاندار قم بيان داشت: تأمين زيرساخت ها در مناطق مختلف پرديسان به خوبي انجام شده كه اميدواريم در زمينه اقدامات روبنايي و بويژه ايجاد خطوط حمل و نقل همگاني كه از ضروريات محلات مسكن مهر است وساير پروژه هاي برنامه ريزي شده تكميل و در چرخه خدمت رساني به مردم قرار گيرد.

قائم مقام وزير راه و شهرسازي نیز در این جلسه از تشكيل يك كارگروه ويژه براي پيگيري مسايل پروژه هاي مشكل دار مسكن مهر متشكل از معاونين وزارتخانه هاي راه وشهرسازي، نيرو و نفت خبر داد و گفت: اين كارگروه با تشكيل جلسات هفتگي مشكلات پروژه هاي مسكن مهر را پيگيري و مرتفع مي کند.

مهرآبادي وضعيت پيشرفت مسكن مهر استان قم را مثبت ارزيابي كرد و گفت : تعامل و همكاري خوبي براي انجام كارها در استان وجود دارد و استان قم در اين زمينه از پيشرفت بسيار مناسبي برخوردار است.



انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdceze8z.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما