شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 19452
مدیر امور شعب موسسه کوثر قم:

حیاط بیت قدیمی امام خمینی (ره) مسقف می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر قم گفت: قرار است با حمایت موسسه کوثر حیاط خانه قدیمی امام خمینی(ره) در قم مسقف شود.
حیاط بیت قدیمی امام خمینی (ره) مسقف می‌شود
به گزارش قم نيوز، مسعود اقدسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این موسسه تحت نظارت بانک مرکزی قرار گرفته است، اظهار کرد: این موسسه در استان قم از سال ۸۹ آغاز به کار کرده است و تا به الان ۳۵۹شعبه در کل کشور مشغول به فعالیت هستند.

مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر استان با اشاره به نام‌ای موسسه، افزود: امیدواریم با تاسی از نام مبارکی که بر این موسسه نهاده شده در آینده شاهد استفاده سایر ارکان بانکداری کشور از این روند باشیم.

وی با تاکید به برخی از فعالیت‌های این موسسه، تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های مثبت و قابل توجه این موسسه این است که از قراردادهای قرض الحسنه کارمزد نمی‌گیرد و در همین راستا روند گرفتن دیرکرد اقساط نیز از این وام‌ها حذف می‌شود.

اقدسی با بیان برخی از فعالیت‌های فرهنگی این موسسه، عنوان کرد: شرکت در فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی نیز از برنامه‌های ماست که باید در جامعه و به خصوص قم به این موضوع پرداخت.

مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر استان با اشاره به اوضاع سوریه، بیان کرد: با توجه به اوضاع اسفبار سوریه وظیفه ما این است که توجه شیعیان جهان را به این موضوع سوریه جلب کنیم، بنابراین در همین راستا مدیر امور شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر در پیاده روی میلاد حضرت زینب (س) با اداره کل ورزش و جوانان استان نیز همکاری داشته است.

وی با اشاره به هزینه یک دستگاه پراید برای جایزه این همایش، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند، جهت تهیه کارت قرعه کشی این همایش به مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر ادارات مراجعه کنند.

اقدسی با اشاره به در نظر داشتن یک دستگاه پراید دیگر برای این همایش، خاطرنشان کرد: افرادی که از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۱۴ اسفند که در این موسسه افتتاح حساب کنند، کارت «برکت کوثر» دریافت می‌کنند و با ارسال شماره سریال این کارت به سامانه پیامکی معرفی شده، در قرعه کشی یک دستگاه خودرو پراید نیز شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauyn6.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما