جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : 19421
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

فیلم‌های دفاع مقدس به جشنواره فیلم فجر برکت داده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم‌های دفاع مقدس به جشنواره فیلم فجر برکت دادند و باید این عملکرد الگویی برای فیلم سازان جوان باشد.
فیلم‌های دفاع مقدس به جشنواره فیلم فجر برکت داده‌اند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه هشتمین روز از جشنواره فجر قم در جمع خبرنگاران با اشاره به جدید بودن سوژه فیلم «شیار ۱۴۳» اظهار کرد: این فیلم شاید برای نخستین بار در سینما بود که به موضوع تفحص و شهدای گمنام پرداخته بود، شهدایی که سالیان سال پیکرهای مطهرشان در دل خاک مناطق عملیات جنوب ایران مانده بود و فیلم «شیار ۱۴۳» مقاومت و ایستادگی مادران شهدای جاوید الاثر را به تصویر کشید.

امیرآبادی فیلم‌های دفاع مقدس را مایه برکت جشنواره فیلم فجر دانست و افزود: هر سال در جشنواره فیلم‌های دفاع مقدس مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و در جشنواره امسال فیلم فجر هم دو فیلم «چ» و «شیار ۱۴۳» که واقعی، ساده و بی‌پیرایه به دفاع مقدس پرداخته بودند، از فیلم‌های پرمخاطب جشنواره بودند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما جایگاه ویژه‌ای است و ما می‌توانیم از این فرهنگ استفاده کنیم تا نسل جوانمان از شبیخون فرهنگی دشمنان مصون بمانند.

امیرآبادی درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم گفت: استقبال مردم قم از جشنواره فیلم فجر خوب بود و برگزاری جشنواره فجر در مراکز استان‌ها کار بسیار خوبی بود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgqt9q.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما