شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 19460
در لیگ بر‌تر فوتبال قم

هما با پیروزی بر انصار قم مدعی شد

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال هما با پیروزی بر انصار در لیگ بر‌تر فوتبال قم بار دیگر مدعی قهرمانی شد.
هما با پیروزی بر انصار قم مدعی شد
به گزارش قم نيوز‏، هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و در آن تیم فوتبال هما به سختی برابر انصار به پیروزی رسید.

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های استان قم و در آخرین بازی هفته یازدهم تیم فوتبال هما موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برابر انصار پیروز شده و خود را به صدر جدول نزدیک کند.

در این مسابقه که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی برگزار شد تیم فوتبال هما با ترکیب حسن بداقی‏، مهدی یگانه، سید مرتضی حسینی، مدثر بگیریمانا (۸۰ – سیدرضا موسوی)، امیر منصوری مجد، میلاد آبادی، مهدی ولی‌زاده، حمید آبکار، محمد صالح زندی، علی خورسند و سعید فتوتی و با مربیگری محرم گائینی به میدان رفت.

در ترکیب تیم فوتبال انصار نیز ناصر محبی، میثم ربانی، حسنعلی اختری، صادق چهرقانی، علی کردلو (۸۶- علیرضا در امامی)، حسین عباس آبادی، مصطفی جعفریان، مجید اسفندیاری (۷۶- ناصر عاشوری)، محمد چهاراویماق اصل، عباس مرادی و رضا مهرفر با هدایت علیرضا درامامی به عنوان مربی – بازیکن حضور داشتند.

در این مسابقه انصار در دقیقه ۴۲ با ضربه سر محمد اصل به گل رسید و گل خود را تا پایان نیمه نخست حفظ کرد تا با برتری به رختکن برود و در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار گیرد.

در نیمه مربیان هما بهتر عمل کرد و پس از به دست آوردن یک پنالتی توسط حمید آبکار بازی را به تساوی کشاند.

اتفاق ویژه بازی ضربه محمد اصل بود که در موقعیتی مشکوک و مبهم به نظر می‌رسید از خط دروازه عبور کرده باشد اما کمک داور اعتقادی به گل نداشت و همین اعتراض به عبور توپ از خط دروازه موجب اخراج محمد اصل شد.

سرانجام در دقایق پایانی توسط میلاد آبادی به گل دوم هم رسید تا برنده این بازی باشد و آبادی بار دیگر نقشی مهم در پیروزی تیمش ایفا کند.

این مسابقه پر برخورد ۳ کارت قرمز در پی داشت و پس از اخراج محمد اصل، در لحظات پایانی بازی میلاد آبادی از هما و رضا مهرفر از انصار با هم درگیر شدند که حسین زمانی داور بازی به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد.

حسن اختری، عباس مرادی، صادق چهرقانی و محمد اصل اخطاری‌های این مسابقه بودند.

مهدی محمدی کمک داور اول و محمدعلی پورمتقی کمک داور دوم این مسابقه بودند و محمد بختیاری مسئولیت داور چهارم این بازی را بر عهده داشت.

هما با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و این در حالی است که تیم‌های آبادگران با ۲۶ و اتحاد با ۲۴ امتیاز تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی هستند.

انصار نیز با این شکست با ۴ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت و برای بقا در لیگ بر‌تر تنها ۳ هفته فرصت دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyxev.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما