يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 19474
آغاز اردوی آماده سازی ایثار قم در جزیره کیش

آغاز اردوی آماده سازی ایثار قم در جزیره کیش

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از آغاز اردوی آماده سازی این تیم در جزیره کیش به منظور حضور پرقدرت در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور خبر داد.
آغاز اردوی آماده سازی ایثار قم در جزیره کیش
به گزارش قم نیوز، جواد شهره غلامی اظهار داشت: به همین خاطر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اردوی آماده سازی و تدارکاتی خود را در جزیره خوش آب و هوای کیش برپا کرده و به صورت منظم و برنامه ریزی شده در این جزیره تمرین می کند تا با تمام توان و قدرت در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور حضور یابد.

وی با تقدیر از همکاری و مساعدت مسئولین جزیره کیش در راه سفر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به این جزیره و پیش بینی امکانات و تدارک لازم برای برپایی اردوی آماده سازی این تیم، افزود: واقعا و از صمیم قلب از این عزیزان تشکر می کنم که میهمان نوازی کرده و نهایت بذل و عنایت خود را برای سربلندی جانبازان و معوللین عزیز تیم ایثار قم در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور مبذول داشتند.

شهره غلامی همچنین در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری برنامه های آماده سازی تیم ایثار قم در اردوی آماده سازی کیش، عنوان داشت: بازیکنان ما زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را شامل برنامه های تاکتیکی، کارهای گروهی و ... در سالن شیک و زیبای مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار می کنند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: خوشبختانه شرایط و امکانات خوبی در این جزیره فراهم است و وضعیت خوب آب و هوا و همچنین تدارکات مناسب موجب شده تا بازیکنان با روحیه بالا در تمرینات شرکت کرده و مهیای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور باشند.

وی با تاکید بر اینکه تیمش از هر نظر آماه جدال قدرتمندانه با حریفان خود و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است، یاد آور شد: بازی های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور بر اساس برنامه ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشورمان در هفته اول اسفند ماه برگزار می شود و تیم ایثار قم خود را آماده این بازی ها می کند.

شهره غلامی با بیان اینکه زمان و مکان دقیق برگزاری این پیکارها از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین مشخص شده، افزود: هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان و تیم پیام ارتباطات این استان میزبانی این مرحله را بر عهده دارد و بازی های مرحله نهایی از صبح روز یکشنبه چهارم اسفندماه در اصفهان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceee8z.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما