يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 19494
ستاندار قم

قیمت ۵۴ قلم از کالاهای اساسی مردم قم پائین تر از میانگین کشوری است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: قیمت ۵۴ قلم از کالاهای اساسی مردم قم پائین تر از میانگین کشوری است و خوشبختانه عملکرد مدیران استان قم در زمینه تنظیم بازار بسیار مطلوب بوده است.
قیمت ۵۴ قلم از کالاهای اساسی مردم قم پائین تر از میانگین کشوری است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم در بیست و دومین جلسه تنظیم بازار استان قم با بیان اینکه قیمت ۵۴ قلم از کالاهای اساسی از مردم شریف استان قم پایین تر از میانگین کشوری است اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد مدیران استان قم در زمینه تنظیم بازار بسیار مطلوب بوده است.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان با اشاره با جایگاه مناسب قم در قیمت کالاها خاطرنشان کرد: قیمت کالاها در سطح کشور از یک فرمول خاص پیروی می کند و استان قم نیز از این قاعده مستثنی نیست و مدیران دستگاه های متولی تنظیم بازار در قم نمی توانند در بحث قیمت کالا ها به صورت جزیره ای عمل کنند.

صالحی منش تصریح کرد: مدیران استان باید با دلسوزی و درایت بر قیمت ها نظارت نموده و با متخلفان در هر زمینه ای برخورد کنند.

وی قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی کشور را نعمت بسیار بزرگی برای مردم قم دانست و افزود: اینکه مردم شریف استان از طلوع آفتاب تا ساعات پایانی شب برای کسب و کار تلاش می کنند، نشان از پویایی و سرزندگی استان قم بوده و دلیل این امر تردد زائران و مسافران از شهر قم است.

استاندار قم با اشاره به تخصیص سبد کالا به مردم شریف استان گفت: خوشبختانه با افزایش تعداد فروشگاه های ارائه دهنده سبد کالا و تمدید زمان توزیع تا پایان سال، شاهد کاهش تراکم جمعیت در فروشگاه های عرضه سبد کالا بوده ایم.

صالحی منش برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام پایانی سال را در تعدیل قیمت نیازهای شب عید مردم بسیار ضروری عنوان کرد و خواستار نظارت بر کیفیت و قیمت محصولات عرضه شونده در این نمایشگاه شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر تهیه میوه با کیفیت برای شب عید زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت خواستار هماهنگی بیشتر اعضای ستاد تنظیم بازار در تعدیل هر چه بهتر قیمت ها شد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgtt9q.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما