دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 19508
مدیر اعزام مبلغ سازمان تبلیغات قم خبر داد

تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه طلاب در ایام نوروز

قم نيوز : قم نيوز: مسئول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات قم گفت: در این ایام روحانیون ما در ایستگاه‌هایی که دایر می‌شود، در کنار تبلیغ و تشویق مسافران به نماز اول وقت نیز، بحث امر به معروف و نهی از منکر را نیز انجام می‌دهند.
تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه طلاب در ایام نوروز
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام قاسمعلی گل محمدی با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات در ایام نوروز، اظهار کرد: در ایام نوروز در راه‌های ورودی و خروجی شهر و محل‌هایی که از مساجد دور هستند ایستگاه‌هایی دایر می‌کنیم که در آن روحانیون به سوالات احکام نماز مسافر پاسخ می‌دهند.

مدیر اعزام مبلغ سازمان تبلیغات قم، با اشاره به فعالیت‌های روحانیون در این ایستگاه‌ها، افزود: در این ایام روحانیون ما در ایستگاه‌هایی که دایر می‌شود، در کنار تبلیغ و تشویق مسافران به نماز اول وقت نیز، بحث امر به معروف و نهی از منکر را در نظر دارند و افراد را به به این فرضیه الهی دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به خیمه‌های نماز در ایام نوروز، تصریح کرد: در خیمه‌های نمازی که از سوی هلال احمر نیز بر پا می‌شود طلاب یک ساعت قبل از اذان تا یک ساعت بعد از اذان حضور دارند و به سوالات مسافران و مراجعان نوروزی پاسخ می‌دهند.

گل محمدی با اشاره به زمان اجرای این طرح، گفت: این طرح از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین اجرا می‌شود و در این طرح حدود ۸۰ تا ۱۰۰ روحانی شرکت می‌کنند و به زائران و مسافران نوروزی ارائه خدامات می‌کنند.

مدیر اعزام مبلغ سازمان تبلیغات قم، با اشاره به اعزام مبلغ به سایر استان‌ها، خاطرنشان کرد: اگر دراین ایام از استان‌های دیگر در خواست اعزام مبلغ داشته باشیم نیز این آمادگی را برای اعزام مبلغ به آن منطاق داریم و می‌توانیم با اعزام مبلغ نیز در استان‌های دیگر از طریق شبکه تبلیغی که داریم به رسالت خودمان عمل کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4pqs.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما