سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 19543
سرمربی تیم فوتسال آرمان قم:

استخوان بندی تیم ما را با پول خریدند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال آرمان قم گفت: پیش از آغاز فصل استخوان بندی اصلی تیم ما را با پول خریدند.
استخوان بندی تیم ما را با پول خریدند
به گزارش قم نیوز، مهدی ولی اللهی پس از پیروزی تیمش برابر رئیس کرمی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال قم و باقی ماندن این تیم در لیگ دسته اول اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم در یک فصل دشوار در لیگ دسته اول باقی بمانیم و پیش از این هم گفته بودم که شرایط تیم ما در هفته‌های پایانی بهتر می‌شود و تیم ما به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند.

وی گفت: در چند سال اخیر جزء تیم‌های خوب فوتسال قم بوده‌ایم و امسال هم چوب داوری را خوردیم وگرنه کارمان به هفته پایانی نمی‌کشید و رتبه آبرومندانه تری کسب می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتسال آرمان افزود: پیش از آغاز فصل استخوان بندی اصلی تیم ما را با پول خریدند چنان که حامد قلی‌زاده و محمد رمضانی به آرش رفتند، مهدی عزتی و جواد آوریده سر از تیم رئیس کرمی در آوردند و محسن رفیعی به تائو پیوست که به برخی از این نفرات پیشنهاد مالی شد و من نمی‌توانم انتظار داشته باشم بازیکنی که در تیم دیگر پول خوبی می‌گیرد در آرمان بماند و برای من بازی کند.

ولی اللهی بیان کرد: در مسابقات امسال هرگز تیم ضعیفی نبودیم زیرا صدراسیستم را شکست دادیم و در مسابقه با تیم‌های بالای جدول نتایج خوبی گرفتیم و روی هم رفته حق ما کسب مقام بهتری بود.

وی عنوان کرد: با صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم قصد داریم تمام مهره‌های جدا شده تیم را بازگردانیم و سال آینده جبران مافات کنیم و با تقویت کافی تیم، آرمان را در جمع تیم‌های مدعی قرار دهیم.

سرمربی تیم آرمان در مورد پاک بودن مسابقات هفته پایانی خاطرنشان کرد: نتوانستم تمام مسابقات را ببینم و در این باره نظری ندارم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfsb8.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما