شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 19737
رئیس پلیس امنیت اخلاقی قم خبر داد

کشف محموله 8 میلیاردی مواد محترقه در قم

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان قم از کشف محموله بزرگ مواد محترقه به ارزش حدود 8 میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کشف محموله 8 میلیاردی مواد محترقه در قم
به گزارش قم نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد فراهانی گفت: ماموران پلیس اطلاعات قم حین کنترل خودروهای عبوری در محور سلفچگان؛ به یک دستگاه کامیون اویکو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: کامیون مذکور حامل مخزن جعلی حمل گازهای صنعتی بوده که پس از ضد و نقیض گویی‌های راننده و اطمینان از جعلی بودن مخزن و همچنین ارائه بارنامه جعلی، درب آن که به طرز ماهرانه‌ای با یک دستگاه نشان‌دهنده درجه و یک شیر فلکه پوشانده شده بود توسط ماموران باز شده و ۹۰ کیسه مواد محترقه کشف شد که راننده و سرنشین کامیون قصد داشتند این مواد محترقه را از یکی از استان‌های جنوبی به استان همجوار قم انتقال دهند.

فراهانی با بیان اینکه علاوه بر مواد محترقه مکشوفه ۱۸ کارتن انواع عطر با مارک‌های مختلف که در این مخزن جاسازی شده بود کشف شد، ادامه داد: ارزش ریالی بار خودرو حدود ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان قم با اشاره به اینکه قصد این افراد فروش و پخش این مواد محترقه و آتش‌زا برای چهارشنبه پایان سال بود، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فراهانی با تاکید بر اینکه هدف پلیس آرامش مردم است اظهار داشت: همشهریان می‌توانند علاوه بر تماس از طریق شماره ۱۱۰، هرگونه اطلاعات و اخبار خود را با شماره تلفن ۲۱۸۳۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguu9q.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما