يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 19783
با حضور استاندار قم

پروژه ۲۱۳ واحدی مسکن مددجویان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نيوز:‌مراسم افتتاحیه پروژه ۲۱۳ واحدی مسکن مددجویان استان قم در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
پروژه ۲۱۳ واحدی مسکن مددجویان قم افتتاح شد
به گزارش قم نيوز، مراسم افتتاحیه پروژه ۲۱۳ واحدی مسکن مددجویان استان قم پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

استاندار قم با اشاره به کمک های کمیته امداد امام خمینی به محرومان جامعه اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه تحصیلات عالیه، اشتغال، مسکن و ازدواج از کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: کسانی که مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند با افتخار اعلام می کنند که تحت پوشش این اداره هستند زیرا که کمیته امداد امام خمینی (ره) تواسنه کمک های در خور توجه به این مددجویان عرضه کند.

صالحی منش با اشاره به پیشرفت و ترقی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای تاسیس تا به امروز عنوان کرد: با روح و دعای امام خمینی (ره) کمیته امداد رشد و پیشرفت قابل توجه از سال ۵۸ تا به امروز داشته است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه قم جزو استان‌های پیشتاز در جذب کمک‌های مردمی است اظهار کرد: از خیرین و کمیته امداد قم که در راه خانه دار شدن مددجویان تلاش می‌کنند باید تشکر کرد.

حسین انواری با اشاره به اینکه استان قم ۷۰ درصد رشد در حضور و مشارکت مردمی نسبت به سال گذشته داشته است بیان کرد: مطمئنم هستم که میزان کمک‌های مردمی بیش از این آمار است ولی این کمک‌ها در جایی ثبت نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه برای طبقات ضعیف جامعه داشتن مسکن مناسب آرزو است تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی بستری فراهم شده است که در این زمینه کارهای بزرگی انجام شود و کمیته امداد هم در این زمینه توفیقاتی داشته است.

عبدالله جلالی عنوان کرد: محل تامین اعتبار این طرح از محل سفر مقام معظم رهبری بوده است که به هر واحد ۱۰ میلیون تومان پرداخت شده و بخشی توسط خیرین و بخشی توسط خانواده‌های مددجویان تأمین شد.

در پایان این مراسم به طور نمادین کلیدهای ۵ واحد مسکونی توسط استاندار قم به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchxqnz.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما