دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 19801
شهردار قم عنوان کرد

ساخت 77,5 میلیارد تومان پارکینگ در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: طی 30 ماه گذشته، 77,5 میلیارد تومان پارکینگ در شهر ساخته‌ایم و به سرانه پارکینگ شهر اضافه کرده‌ایم.
ساخت 77,5 میلیارد تومان پارکینگ در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شب گذشته در چهل و نهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شاخصه‌های شهر آرمانی و مطلوب گفت: امکانات، ظرفیت و توان ما در این زمینه با چیزی که در هدف ما است در اجرا متناقض یا محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی غیرقابل انکار و غیرقابل حل برای اجرا در شهر داریم، ادامه داد: نبود مدیریت واحد شهری به این مشکلات در شهر دامن زده است.

شهردار قم با اشاره به برخی از چالش‌های بین شهرداری و شرکت‌های حفار تاکید کرد: عدم مدیریت واحد شهری مشکلاتی در سیستم نظام مدیریتی ما به وجود آورده است که خارج از کنترل شهردار و اعضای شورای شهر است.

وی با بیان اینکه عدم اطلاع‌رسانی ما مسائلی را در اذهان بزرگان به وجود آورده است، اظهار کرد: طی ۳۰ ماه گذشته ما ۹ میلیارد تومان پول حذف پارکینگ از شهروندان دریافت کرده‌ایم اما طی همین مدت ۷۷,۵ میلیارد تومان پارکینگ در شهر ساخته‌ایم و به سرانه پارکینگ شهر اضافه کرده‌ایم.

دلبری با بیان اینکه توسعه شبکه راه‌های ما با ازدیاد خودروها همخوانی ندارد، تصریح کرد: با شرایطی که از سوی خودروسازان ایجاد شده است سرانه خودرو برای هر خانه به سه خودرو رسیده که این افزایش با شبکه راه‌ها و معابر ما همخوانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه زباله هر روز در شهر قم جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: چرا نباید در این شهر که ۹۹ درصد آن با سواد هستند این فرهنگ نهادینه شود که تولید زباله کم شود.

شهردار قم با بیان اینکه در قم ما باید در هفته ۲ یا سه روز زباله جمع‌آوری کنیم، تصریح کرد: در سال ۴۳ میلیارد تومان پول دفن زباله در شهر قم پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به عدم استقبال از طرح ارائه نهال رایگان به شهروندان ادامه داد: اگر هر شهروندی یک نهال بکارد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نهال در سطح شهر کاشته می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcizvaz.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما