شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 1983
فردا در قم؛

جشنواره مهارت‌های عملی هنرمندان فرهنگی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش قم گفت: جشنواره ارائه مهارت‌های عملی دبیران هنر و هنرمندان فرهنگی مقطع راهنمایی تحصیلی در رشته‌های خوشنویسی، طراحی، نقاشی و تذهیب برگزار می‌شود.
جشنواره مهارت‌های عملی هنرمندان فرهنگی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا ابراهیم‌زاده امروز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: با برگزاری این جشنواره‌ها تلاش می‌کنیم دبیران هنرمند مشغول در اداره‌کل آموزش و پروش را شناسایی کرده و از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.

وی با اشاره به نقش معلمان هنر در افزایش مهارت‌های عملی دانش‌آموزان، افزود: این جشنواره همچنین بهانه‌ای برای تقدیر از معلمان هنر است.

کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: این جشنواره روز یکشنبه ساعت ۹ صبح لغایت ۱۱ در ساختمان گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره دبیران هنر مقطع راهنمایی و تمام دبیران مقطع راهنمایی علاقه‌مند به این رشته‌ها حضور خواهند داشت.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه این جشنواره در شش سال گذشته نیز برگزار شده است، افزود: در سال‌های گذشته در حدود ۹۰ نفر از دبیران مقطع راهنمایی سراسر استان در این جشنواره شرکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: این جشنواره در رشته های خوشنویسی با خط درشت و چلیپا، طراحی، نقاشی و تذهیب به صورت زنده به رقابت گذاشته شده و در پایان از دبیران نمونه تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.4qsa2bqo1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما