> بسیج خشم مجسم خداوند بر سر فتنه‌گران است | قم نیوز
شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 1985
امام جمعه قم:

بسیج خشم مجسم خداوند بر سر فتنه‌گران است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: بسیج در زندگی معمولی جزئی از بدنه مردم است اما در زمان حوادث خشم مجسم خداوند بر سر منافقین و فتنه‌گران خواهد بود.
بسیج خشم مجسم خداوند بر سر فتنه‌گران است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی در تجمع بزرگ بسیجیان استان قم که صبح امروز در صحن جواد‌الائمه حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: خداوند به پیامبر اسلام فرمود که پروردگار تو آن کسی است که با نصرت خود مومنین را یاری می‌کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در پنجم آذرماه سال ۵۹ با تدبیر حکیمانه خود و با الهام از مکتب ناب محمدی و سیره اهل‌بیت(ع) نهال مبارک بسیج را در دل ملت ایران کاشت و امروز پس از گذشت سال‌ها از آن روز، بسیج به درختی تنومند تبدیل شده که آثار خود را بیش از پیش نمایان ساخته است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بسیج را تکیه‌گاه انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون دانست و تصریح کرد: بسیج در زندگی معمولی جزئی از بدنه مردم است اما در زمان حوادث خشم مجسم خداوند بر سر منافقین و فتنه‌گران خواهد بود.

وی ابراز داشت: بسیج مستضعفین ریشه در عاشورای اباعبدالله دارد و در مکتب تربیت اسلام، خون خود را به مقام عظمای ولایت هدیه می‌کند و همانند صاعقه‌ای است که بر سر دشمنان فرود می‌آید اما در عین حال ابر رحمتی است که بر سر ملت باریدن گرفته و با نیروی خود خواب از از چشم فتنه‌گران می‌رباید.

سعیدی با بیان اینکه آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و دیگر هم‌پیمانان آنها هیچ‌گاه پی به عمق وجود و فلسفه بسیج نبرده‌اند اظهار کرد: آنها از بسیج این مطلب را دریافته‌اند که این نهاد عظیم شمشیر بران امیرالمومنین(ع) است که بر سر همه متجاوزین و بدکاران فرود خواهد آمد.

وی افزود: امروز بسیجیان با استعانت از حضرت ولی‌عصر(عج) تجدید پیمانی مجدد با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب خواهند داشت که تا آخرین نفس و آخرین نفر در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی با همه نیروهای متجاوز داخلی و خارجی مقابله کنند.

امام جمعه قم با اشاره به تعهد بسیجیان نسبت به تمام ملت ایران به خصوص خانواده شهدا،‌ ایثارگران،‌ جانبازان و تمام مستضعفین جهان که بیداری اسلامی را رقم زده‌اند گفت: نیروی بسیج متعهد می‌شود که در راه احیای آرمان‌های اسلام ناب محمدی ایستادگی کرده و برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خود را آماده کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.v8zbjh8on9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما