سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 19895
با 2 پیروزی و یک باخت

ایثار قم نایب قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ برتر باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد.
ایثار قم نایب قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد
به گزارش قم نيوز، کمتر از دو هفته بعد از پایان دیدارهای مرحله پلی آف مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی از جمله تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند.

ایثار قم که مدافع عنوان قهرمانی پیکارهای فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شناخته می‌شود در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور پرقدرت ظاهر شد و ۸ بار برابر حریفان پیروز شد در حالی که ۴ باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسید.

این نتایج، علی خوشرفتار مدیر، یحیی ابطحی سرپرست و جواد شهره‌غلامی سرمربی جوان و با دانش این تیم را به فکر فرو برد تا تلاشی دوباره را برای تقویت در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار برای حضور موفق در مرحله نهایی لیگ برتر از سر بگیرند و به همین خاطر این تیم پیش از شروع مرحله نهایی یک اردوی آماده سازی را در جزیره کیش پشت سر گذاشت.

به همین منظور تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در آستانه شروع مرحله نهایی رقابت‌های فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به منظور کسب آمادگی لازم به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور به اردوی آماده سازی کیش اعزام شد و سپس مستقیم راهی اصفهان میزبان مرحله نهایی شد.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم که مدافع عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در سال ۱۳۹۱ نیز شناخته می‌شود در رقابت‌های مرحله نهایی سال ۱۳۹۲ بسکتبال با ویلچر لیگ برتر باشگاه های کشور در اصفهان با تیم‌های پیام ارتباطات اصفهان، داداشی کهریزک و هیئت مرکزی مسابقه داد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، ایثار قم در گام نخست برابر تیم داداشی کهریزک به میدان رفت و با اختلاف اندک یعنی ۵۸ بر ۵۶ نتیجه را به قهرمان فصل گذشته واگذار کرد اما در دو دیدار بعدی از سد حریفان گذشت.

ایثار قم در دومین مسابقه خود به تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین مرکزی برخورد کرد و توانست با ارائه یک بازی منسجم، این تیم را با حساب ۷۱ بر ۵۸ شکست بدهد.

این پیروزی روحیه بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم را دو برابر کرد و این تیم در سومین بازی با تیم میزبان مرحله نهایی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی پیام ارتباطات اصفهان نیز با قاطعیت بازی کرد و با حساب ۸۳ بر ۷۷ به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در حالی که به غیر از تیم داداشی کهریزک، دو حریف دیگر را شکست داد تنها به دلیل اینکه در بازی با تیم داداشی نتیجه را به این تیم واگذار کرد، بعد از داداشی کهریزک نایب قهرمان مسابقات بسکتبال با ویلچر لیگ برتر باشگاه های کشور شد.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcbswb8.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما