سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 19897
مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری قم:

۱۵۰۰ تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده قم می‌شوند

قم نيوز : قم نيوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: پیگیری‌های لازم صورت گرفته تا در صورت امکان ۱۵۰۰ تاکسی جدید برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده وارد ناوگان شود.
۱۵۰۰ تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده قم می‌شوند
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم مرتضی عزتی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور مبنی بر اختصاص تاکسی جدید اظهار کرد: امیدواریم سال آینده بیش از ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید از خودروسازان داخلی تحویل گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این امر محقق شود حدود ۸۵۰ دستگاه برای تاکسی‌های تبدیلی و تاکسی‌های فرسوده زیر مدل ۸۳ و ۶۵۰ دستگاه برای تاکسی‌های تحویلی که قصد خرید تاکسی دارند برای توسعه ناوگان، اختصاص پیدا می‌کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان داشت: در صورتی که شرکت‌های خودروسازی این تعداد تاکسی را تحویل دهند، در نظر داریم این تعداد را در ناوگان بیاوریم تا افزایش خودرو در ناوگان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ۱۰۸۰ دستگاه تاکسی زیر مدل ۸۳ هستند که باید تعویض شده و حدود ۲۷۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر وجود دارد که قابل استفاده نیست.

عزتی عنوان کرد: اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور و سازمان شهرداری‌ها باید با خودروسازان مانند سایپا و ایران خودرو به توافق برسند و سپس نسبت به تحویل خودرو برای تعویض اقدام کنند بنابراین اگر این اقدام انجام شود، حرکت بزرگی صورت گرفته و سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به صورت مستمر پیگیر این امر است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5j0f.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما