سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 19904
از 8 تا 16 اسفند

نمایشگاه پوشاک بهاره در قم آغاز به کار می‌کند

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از آغاز به کار نمایشگاه پوشاک بهاره از 8 اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 21 پذیرای همشهریان است.
نمایشگاه پوشاک بهاره در قم آغاز به کار می‌کند
به گزارش قم نيوز، یونس عالی‌پور امروز در نشست رسانه‌ای که در ساختمان معصومیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برگزار شد با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در استان قم گفت: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار از هشت اسفندماه جاری در خیابان خاکفرج محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک بهاره تا ۱۶ اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم ادامه دارد، تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب میزبان مردم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برگزاری نمایشگاه اختصاصی مواد غذایی در همین محل از ۱۸ تا ۲۶ اسفندماه جاری خبر داد و گفت: در این نمایشگاه آجیل، شیرینی و خشکبار و مواد غذایی عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره برای سومین سال در منطقه پردیسان تصریح کرد: این نمایشگاه همچنین از ۱۸ تا ۲۶ اسفندماه جاری با عرضه کیف، کفش، خوراک و پوشاک برگزار می‌شود.

عالی‌پور از آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای عرضه میوه شب عید به صورت یارانه‌ای خبر داد و گفت: در سردخانه‌ها میوه تولید داخلی تهیه شده و هیچ کمبودی برای عرضه میوه در این ایام نداریم.

وی همچنین از تامین اقلام غذایی و نگه‌داری آن‌ها در انبارهای این سازمان خبر داد و افزود: نگرانی در این زمینه وجود ندارد و عرضه میوه از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول بازرسی‌های جدی در عرضه کالا، خدمات و ... از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت را مورد توجه قرار داد و گفت: برای تنظیم بازار و پیشگیری از هرگونه تخلف، طرح بازرسی ویژه شب عید از روز نخست اسفندماه ‌جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جدید ادامه دارد.

۱۴۰ هزار خانوار قمی سبد کالا دریافت کردند

عالی‌پور ارائه موفقیت‌آمیز سبد کالا را در استان قم مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ۱۴۰ هزار خانوار که ۸۰ درصد خانوارهای قمی را تشکیل می‌دهند، سبد کالا دریافت کردند.

وی ارائه سبد کالا به ۱۴۰ هزار خانوار قمی را بدون هیچ‌گونه مشکلی از موفقیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان قم ارزیابی کرد.

تکذیب وجود مرغ برزیلی در سبد کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر چرایی عرضه مرغ برزیلی در سبد کالا با وجود بی‌نیازی این استان از تولید مرغ خارجی اظهار کرد: این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنم زیرا هدف دولت از ارائه سبد کالا به مردم، عرضه کالاها و اقلام داخلی بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0oqs.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما