شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 20037
در حاشیه چهارمین جشن همیاران بازیافت

نمایشگاه هنرهای بازیافتی در قم برپا شد

قم نيوز : قم نيوز: نمایشگاه هنرهای بازیافتی و ساخت سفره‌های هفت‌سین با استفاده از مواد بازیافتی در حاشیه چهارمین جشن همیاران بازیافت در قم برگزار شد.
نمایشگاه هنرهای بازیافتی در قم برپا شد
به گزارش قم نيوز، چهارمین جشن همیاران بازیافت به همت شهرداری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عصر دیروز در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد.

در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، شهرداران مناطق، مدیران و مسئولان قم و جمع زیادی از خانواده‌ها حضور داشتند احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم و رضا بامداد مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم سخنرانی کردند.

در حاشیه این مراسم و در محوطه بیرون ورزشگاه نیز نمایشگاه هنرهای بازیافتی شامل صنایع دستی و سفره‌های هفت‌سین طراحی شده با استفاده از موارد بازیافتی برپا شده بود.

بسیاری از شهروندان قمی از مدت‌ها پیش و پس از فراخوان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این جشنواره شرکت کرده بودند و انواع طرح‌ها، وسایل و ابزارآلات، ماکت‌ها، مجسمه‌ها، تزیینات و سفره‌های هفت‌سین را با استفاده از موارد بازیافتی و دورریختنی ساختند که همزمان با جشن همیاران بازیافت به معرض نمایش گذاشته شد.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این راستا فعالیت‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان نیز داشت که از آن جمله می‌توان به برپایی غرفه آموزش ساخت وسایل مختلف از مواد بازیافتی همزمان با نمایشگاه کتاب استانی قم در مجتمع ناشران اشاره کرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbzgb5.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما