شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 20051
از سوی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)

برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم نيوز : قم نيوز: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها از دهم الی ۱۶ اسفند‌ماه جاری اعلام شد.
برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و غیره قبل از اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در هفته جاری،‌ آیت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، مؤمنی، رفیعی، فرحزاد و عباسی بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

در هفته جاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند‌‌‌‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه ۱۵ اسفند‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌گردد.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه، ۱۵ اسفند‌ماه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج مهدی سلحشور قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه ۱۶ اسفند‌‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی و مداحی حاج مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین انواری و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی همه روزه قبل از اذان ظهر انجام می‌شود.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه می شود.

انتهای پیام / 126
https://qomnews.ir/vdchzvni.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما