شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 20056
مدیریت بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب قم:

۳ ستاره ملی تعهد به تعالی نظام پیشنهادات به آبفای قم اهدا شد

قم نيوز : قم نيوز: مدیر دفتر تحقیقات و مدیریت بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: ۳ ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها از یازدهمین همایش و پنجمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها به آبفای قم اهدا شد.
۳ ستاره ملی تعهد به تعالی نظام پیشنهادات به آبفای قم اهدا شد
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، رضا غفاری با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش و پنجمین جشنوراه ملی نظام پیشنهادها اظهار کرد: این جشنواره به صورت سالیانه در راستای اعتلای فرهنگ مدیریت مشارکتی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی نظام پیشنهادها در این جشنواره ملی حول هشت معیار و ۷۰ زیرمعیار و براساس مدل تعالی سازمانی (EFQM) انجام شده است، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب در نهایت توانست با کسب امتیازات لازم تقدیرنامه سه ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها را کسب کند.

مدیر دفتر تحقیقات و مدیریت بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه آبفای قم در سال گذشته موفق به کسب تقدیرنامه ۲ ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها شده بود، اظهار کرد: دریافت تقدیرنامه سه ستاره در سال‌جاری، نشان از بهبود استقرار نظام پیشنهادها در آبفای قم و تعهد و پایبندی به تعالی این نظام در سازمان در سال ۹۲ است.

وی با بیان اینکه استقرار نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب استان قم از سال ۸۲ آغاز شد، عنوان کرد: تاکنون هفت دوره نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در شرکت برگزار و در مجموع تعداد ۷۹۱ پیشنهاد ثبت و بررسی شده است.

غفاری با اشاره به مشارکت خوب مدیران، کارکنان آبفای قم و برخی از شهروندان در نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها تصریح کرد: از مجموع پیشنهادات اجرا شده در طول استقرار نظام پیشنهادها در شرکت آب و فاضلاب، بیش از ۳۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی حاصل شده است.

در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش و پنجمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها که هفتم اسفندماه در سالن کنفرانس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد تقدیرنامه سه ستاره تعهد به تعالی نظام پیشنهادها به مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اهدا شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccexqi.2bqxp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما