يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 20068
با قهرمانی در لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور

ره پویان قم به لیگ دسته اول بانوان کشور راه یافت

قم نيوز : قم نيوز: تیم هندبال بانوان ره پویان قم با قهرمانی در لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور به لیگ دسته اول راه یافت.
ره پویان قم به لیگ دسته اول بانوان کشور راه یافت
به گزارش قم نيوز، سومین دوره رقابت‌های لیگ دسته دوم بانوان هندبال باشگاه‌های کشور از سومین روز اسفند ماه با حضور ۲۲ تیم در سالن ورزشی مادران و کودکان شهر زنجان برگزار شد و با قهرمانی تیم ره پویان قم به پایان رسید.

این رقابت‌ها بعد از پنج روز برگزاری در حالی با معرفی تیم‌های بر‌تر در حضور مسئولان فدراسیون هندبال رسما به کار خود پایان داد که در خاتمه این بازی‌ها دو تیم بر‌تر جواز صعود با لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور را دریافت کردند.

دیدارهای مرحله نهایی سومین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته دوم بانوان در سالن ورزشی مادران و کودکان شهر زنجان برگزار شد و در ‌‌نهایت تیم‌های ره پویان قم و آموزش و پرورش منطقه ۳ البرز به دیدار نهایی راه صعود کردند.

در روز آخر این بازی‌ها ابتدا تیم‌های استقلال نوشهر و هیئت هندبال زنجان برای کسب عنوان سوم رودرروی هم قرار گرفتند و سپس تیم‌های آموزش و پرورش منطقه ۳ البرز و ره پویان قم در تلاش برای رسیدن به قهرمانی با یکدیگر دیدار کردند که در ‌‌نهایت این تیم بانوان ره پویان قم بود که به با حساب ۱۸ بر ۱۵ حریف خود را برد و قهرمان شد.

بانوان قمی در ترکیب تیم هندبال ره پویان در این رقابت‌ها نمایش چشمگیری داشتند و با با قاطعیت به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ هندبال بانوان باشگاه‌های کشور دست یافتند.

حضور تیم هندبال بانوان قم در مسابقات دسته اول کشور تحولی سازنده در هندبال بانوان قم ارزیابی شده و یک فرصت ارزشمند برای نشان دادن ظرفیت‌های ورزش قم در بخش بانوان محسوب می‌شود.

هندبال قم در بخش مردان و در لیگ بر‌تر کشور که بالا‌ترین سطح مسابقاتی هندبال ایران محسوب می‌شود دادرای نماینده است و تیم هندبال صبای قم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcxd0.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما