يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : 20108

تکواندوکاران ایساکو در لیگ باشگاه‌های قم قهرمان شدند

قم نيوز : قم نيوز: رقابت‌های لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های قم با قهرمانی تکواندوکاران باشگاه تکواندوی ایساکو استانی حسینی به پایان رسید.
تکواندوکاران ایساکو در لیگ باشگاه‌های قم قهرمان شدند
به گزارش قم نيوز، در حال حاضر تکواندوی قم یکی از هیئت‌های فعال تکواندوی کشور به شمار می‌رود که در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور گسترده‌ای دارد و بیشتر تکواندوکاران حاضر در لیگ‌های کشور در این دوره از مسابقات نیز به میدان رفتند.

همچنین برگزاری مطلوب این پیکارها نشان داد که مهم‌ترین عامل رشد و پیشرفت تکواندوی قم در سال‌های اخیر توجه ویژه هیئت به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، برخورداری از مربیان دلسوز و با دانش و همچنین برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها به رقابت‌های کشوری به شمار می رود.

هیئت تکواندو قم نیز با برگزاری منظم این پیکارها نشان داد که به بخش‌های مختلف که می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت تکواندوی قم را بیش از پیش مهیا کند، توجه ویژه‌ای دارد و در کنار بخش‌هایی همچون آموزش و اعزام به مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات منظم قهرمانی و لیگ استان از این جمله به شمار می‌روند.

با توجه به اینکه هر هفته خانه تکواندو قم مملو از تماشاگر بود پیکارهای این فصل لیگ تکواندوی باشگاه‌های قم با کیفیتی مطلوب به انجام رسید و در پایان رقابت نزدیک و جذاب استعدادهای آینده‌دار تکواندوی قم تیم جوانان و بزرگسالان ایساکو استانی حسینی قهرمان شد.

این در حالی است که امسال مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم با حضور تکواندوکاران توانمند و مستعد قمی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در لیگ جوانان و بزرگسالان ۶ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌های رفت و برگشت لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان قم تیم تکواندوی ایساکو استانی حسینی قهرمان شد، در حالی که تکواندوکاران این تیم با اقتدار در مقابل حریفان خود ظاهر شدند و توانست با ۲۴ امتیاز قهرمانی خود را با مربیگری روح الله رضاپور جشن بگیرند.

این در حالی است که تیم تکواندو تجهیزات رزمی سامکوه نیز با کسب ۱۶ امتیاز بعد از تیم ایساکو استانی حسینی عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تکواندوکاران باشگاه مولوی قم نیز با کسب ۹ امتیاز مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

هیئت تکواندوی استان قم که در پایان رقابت‌های هر هفته برترین‌های مسابقات را نیز اعلام می‌کرد، برترین‌های رده سنی جوانان و بزرگسالان را نیز معرفی کرد و طی آن در بین برترین‌های هفته عنوان برترین مربی به روح‌الله رضاپور از باشگاه ایساکو استانی حسینی رسید.

همچنین محمد جمشیدی بهترین داور شد، عنوان بهترین سرپرست لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های استان قم را علیرضا ابوطالبی از باشگاه ایساکو استانی حسینی کسب کرد و محمدرضا حیدری تکواندوکار این تیم به عنوان نمونه اخلاق معرفی شد، ضمن اینکه عنوان فنی ترین تکواندوکار را مصطفی محمدی از تیم تجهیزات رزمی سامکوه به خود اختصاص داد.

تکواندوکاران تیم رده سنی جوانان و بزرگسالان ایساکو استانی حسینی قهرمان این دوره از رقابت‌ها محمد عظیمی‌نیا، امیر باقری، اسدالله مهتری، ابوالفضل سیفی، مهدی ابراهیمی، محمدرضا حیدری، محمد فرضی، سید محمد رفیعی، میثم خلیلیان، علیرضا ابوطالبی، مجید اسکندری و رضا پناهی بودند در حالی که این تیم را محبوب نصیروند به عنوان سرمربی و روح الله رضاپور به عنوان مربی هدایت می‌کردند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcaa6nu.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما