دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 20143

پلمپ واحدهای فروشنده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نوروز

قم نيوز : قم نيوز: رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی قم گفت: واحدهای فروشنده مواد محترقه حداقل به مدت دو هفته و تا پایان تعطیلات نوروز 93 پلمپ می شوند
پلمپ واحدهای فروشنده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نوروز
به گزارش قم نيوز، سرهنگ سیف الدین ملکی در این رابطه افزود: بر اساس برنامه های ابلاغی از ناجا، اداره اماکن استان دو بعد پیشگیری و برخورد با فروشندگان مواد محترقه و آتشزا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با مجامع امور صنفی اظهار کرد: امسال به رسم سال های گذشته ضمن دعوت از اتحادیه و مدیران مجامع صنفی و برگزاری جلسات به واحدهایی که سال های قبل فروشنده مواد محترقه بوده اند تذکرات لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه تعاملات لازم با آموزش و پرورش استان نیز وجود دارد، گفت: اسامی واحدهای فروشنده مواد محترقه در کنار مدارس احصاء و برخورد قانونی با آنان صورت خواهد گرفت.

به گفته ملکی، قنادی ها نیز از این حیث مستثنی نبوده و با توجیه اینکه مواد محترقه را در رابطه با جشن ها و مراسمات به فروش می رسانند، به دلیل تداخل صنفی مشمول ماده ۲۸ قانون صنفی شده و طبق قانون، حداقل از یک تا شش ماه تعطیلی برای واحدهای متخلف در نظر گرفته می شود و به هیچ وجه توجیه این واحدها قابل پذیرفتن نیست.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtve8.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما