دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 20144
با مجوز رسمی از وزارت علوم

دانشگاه باقرالعلوم (ع) برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نيوز:‌ دانشگاه باقرالعلوم (ع) با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان طلاب دارای سطح ۲ حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ از طریق آزمون اختصاصی در دوره کار‌شناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه باقرالعلوم (ع) برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نيوز، دانشگاه باقرالعلوم (ع) با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان طلاب دارای سطح ۲ حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی ۹۳-۹۴ از طریق آزمون اختصاصی در دوره کار‌شناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

رشته‌های مورد پذیرش در این دوره عبارت است از اندیشه اسلامی در اسلام، دانش اجتماعی مسلمانان، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، فلسفه علوم اجتماعی، تاریخ اسلام، تاریخ ایران اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه دین و علوم سیاسی.

مدیریت راهبردی فرهنگ، مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق اسلامی، مدرسی معارف اسلامی گرایش مبانی نظری و جامعه‌شناسی از دیگر رشته‌های موجود برای پذیرش دانشجو در مقطع ارشد است.

مهلت ثبت نام برای داوطلبان از ۱۱ تا ۲۵ اسفندماه است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مطالعه دفترچه راهنما در سایت دانشگاه باقرالعلوم (ع) به نشانی اینترنتی www. bou. ac. ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۱۳۶۶۲۸ و ۳۲۱۳۶۶۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay6nu.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما