سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 20189
همزمان با میلاد حضرت زینب(س)

بوستان ارغوان ویژه بانوان قمی افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌شهردار منطقه سه قم گفت: مراسم افتتاح بوستان ارغوان ویژه بانوان همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.
بوستان ارغوان ویژه بانوان قمی افتتاح می‌شود
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اینکه در گذشته تنها بوستان بانوان سطح شهر بوستان نرگس در منطقه چهار واقع شده بود، اظهار داشت: احداث بوستان‌های مخصوص بانوان در مناطق کمتر توسعه یافته از نکاتی بود که مورد توجه قرار گرفت و شهردار قم نیز بر این مسئله تاکید داشت.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی بوستان در فضاهای جنگلی منطقه در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: در این راستا نسبت به آماده‌سازی بوستان ارغوان ویژه بانوان حد فاصل میدان ۷۲ تن تا میدان آزادگان اقدام شد.

شهردار منطقه سه قم وسعت این بوستان را ۱۱ هزار و ۳۵۰ متر مربع عنوان کرد و بیان داشت: برای آماده‌سازی این بوستان ۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای این بوستان کاملا محصور شده است، اظهار کرد: احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده‌رو، زمین بازی کودکان، اجرای جدول سنگی، احداث سکوی نشیمن، احداث ساختمان مدیریت و نگهبانی، ایجاد مجموعه بازی، نصب ست تندرستی، میز فوتبال دستی و پینگ پنگ و... از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

موسوی‌منش با اشاره به اینکه مراسم افتتاح این بوستان ۱۵ اسفند ماه و همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود، بیان داشت: همچنین در این مراسم که همزمان با روز درختکاری است نسبت به غرس نهال اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhve8.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما