سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 20195
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

بسیج مظهر وحدت متعهدانه و مخلصانه است

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه بسیج مظهر یک وحدت مخلصانه است، گفت: امروز جوانان و نوجوانان ما بیش از پیش باید در لباس بسیج از ارزش‌ها و شخصیت و جوهره وجودی خویش دفاع کنند.
بسیج مظهر وحدت متعهدانه و مخلصانه است
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حمیدرضا دژاکام در دیدار با جمعی از مسئولان سازمان و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی قم با اشاره به جایگاه بسیج گفت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین جوانان کشور فعالند و بسیج دانش‌آموزی نهاد آموزشی مقدسی است که با ایجاد پایگاه‌های علمی و برنامه‌های کارشناسی شده توانسته است آثار خوبی را در ارتقای علمی و فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور به جا بگذارد.

وی ادامه داد: در بسیج دانش‌آموزی جوانان متعهد و مومن و ولایتمدار برای به کمال رساندن و سربلندی کشور تلاش می‌کنند و با بصیرت و دقت نظر در امور کشور دشمن را بیمناک و از کرده‌های خود پشیمان می‌‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه اقدامات بسیج سازنده و موثر است، افزود: اگر در موضوع واکسیناسیون فلج اطفال در سال ۷۴ بسیج وارد عمل نمی‌شد با بودجه ۲ سال کشور هم نمی‌شد این کار بزرگ را انجام داد و بسیج مظهر یک وحدت متعهدانه و مخلصانه است و بسیجیان دانش‌آموز مردانی هستند که میدان‌های علمی را با همین روش در می‌نوردند و برای این وحدت مقدس در راستای ارتقای همه جانبه وطن تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد : آمادگی کامل دارم در این زمینه با بسیجیان همراهی کرده و افتخار می‌کنم که خود یک بسیجی‌ام.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم پرداختن به کار تعلیم و تربیت قشر جوان و نوجوان جامعه و بسیج که یک امر همه جانبه مادی و معنوی محسوب می‌شود را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز جوانان و نوجوانان ما بیش از پیش باید در لباس بسیج از ارزش‌ها و شخصیت و جوهره وجودی خویش دفاع کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgnq9x.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما