سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 20222
رئیس سینما تربیت قم:

فیلم معراجی‌ها در قم اکران‌ می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس سینما تربیت قم گفت: فیلم سینمای معراجی‌ها آخرین ساخته مسعود ده نمکی در سینما‌های تربیت و وتوس قم در حال اکران است.
فیلم معراجی‌ها در قم اکران‌ می‌شود
به گزارش قم نيوز، سید محمد علی خوش رو با اشاره به به اکران فیلم معراجی‌ها در قم اظهار کرد: این فیلم از روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه در سینما تربیت در حال اکران است.

رئیس سینما تربیت قم افزود: فیلم معراجی‌ها در سانس‌های ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در سینما وتوس در حال اکران است که در این مدت استقبال مردم از این فیلم خوب و مناسب بوده است و باید شاهد استقبال مردم از این فیلم در روزهای آینده بود.

فیلم معراجی‌ها روایت زندگی جوانی به نام محمد است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود

در این فیلم اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، اصغر نقی‌زاده، ماشاالله شاهمرادی، عباس محبوب، سهراب یاری، احمد ایراندوست به هنرنمایی می‌پردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiini.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما