سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : 20236
مدیر درمانگاه تخصصی پوست و مو خبر داد:

بهره‌گیری از جدیدترین روش درمان چاقی‌های موضعی در قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیر درمانگاه تخصصی پوست و موی ایرانیان از ارائه جدیدترین روش درمان چاقی‌های موضعی در قم خبر داد.
بهره‌گیری از جدیدترین روش درمان چاقی‌های موضعی در قم
به گزارش قم نيوز، سید محمد حسن طاهایی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز دارای مجوز وزارت بهداشت در استان قم است که در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت می‌کند بیان کرد: مردم هنوز آگاهی لازم را در خصوص پوست، مو و زیبایی نداشته و برخی از افراد از ناآگاهی مردم سوء استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر به این درمانگاه مراجعه کرده‌اند بیان کرد: راه اندازی چنین مرکزی در قم موجب جلوگیری از مهاجرت بیماران برای درمان به تهران شده است و حتی ما در این مرکز میزبان بیمارانی از استان‌ مرکزی و تهران نیز بوده‌ایم.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و موی ایرانیان در ادامه از راه اندازی پیشرفته‌ترین دستگاه درمان موهای زائر دنیا در این مرکز خبر داد و بیان کرد: این مرکز همچنین نسبت به بهره گیری از جدیدترین روش درمان چاقی‌های موضعی اقدام می‌کند.

وی بیان داشت: در این روش درمان چاقی‌های موضعی بدون بیهوشی و بستری شده بوده و ریسک عمل جراحی را به دنبال ندارد و بیمارانی که به این روش نسبت به درمان چاقی‌های موضعی اقدام کرده‌اند بسیار راضی بوده‌اند.

طاهایی بیان کرد: بر روی این روش در اروپا روی این روش مطالعات جامعی انجام شده و حتی یک مورد هم عارضه گزارش نشده است.

وی همچنین از ارائه خدمات پزشک الکترونیک خبر داد و بیان کرد: بیماران می‌توانند سئوالات خود را در حوزه پوست، زیبایی، لیزر و لاغری به سایت مرکز ارائه کرده و مشاوره‌های لازم را به صورت رایگان دریافت کنند.

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و موی ایرانیان با اشاره به پذیرش بیمارانی از خارج کشور در این درمانگاه اظهار کرد: با توجه به تفاوت تعرفه این مرکز میزبان بیمارانی از عراق، لبنان، بحرین، عربستان سعودی و... بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcceiqi.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما