کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار دقیق مسافران عبوری از قم ثبت می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 14 اسفند 1392 ساعت 15:40

قم نيوز‌: مشاور استاندار قم گفت: نصب دستگاه تردد شمار در ورودی‌ها و خروجی‌های قم از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته و سبب شده است آماری دقیق از مسافران عبوری از قم به دست بیاید


به گزارش قم نيوز، صابری صبح امروز در بازدید استاندار قم از مرکز سامانه مدیریت و نظارت تصویری ترافیک شهر قم اظهار کرد: مسئولان درصدد هستند اتاق مرکز پیام را نیز در کنار این مرکز راه‌اندازی کنند و این اتاق می‌تواند اخبار ترافیکی را به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: قم یکی از پر رفت و آمد ترین شهرها برای مسافرت‌ به ویژه در ایامی مانند نوروز است، بنابراین نیاز به مرکز هماهنگ‌کننده و هدایت‌کننده ترافیک کاملا احساس می‌شود.

مشاور استاندار قم بیان کرد: شکل گرفتن اتاق مدیریت بحرانی قوی با تجمیع مرکز کنترل و هدایت نیروی انتظامی و شهرداری قم، انجام می شود.

وی افزود: نصب تردد شمار در ورودی‌ها و خروجی‌های قم از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته و سبب شده است آماری دقیق از مسافران عبوری از قم به دست بیاید.

وی تصریح کرد: اتومبیل‌ها از لحظه ورود به قم تا زمانی که به هسته مرکزی شهر وارد می‌شوند و پس از آن، وقتی از قم خارج می‌شوند، توسط دوربین‌های نظارتی و ترافیکی کنترل می‌شوند و در صورت بروز مشکلی در ترافیک، می‌توان کنترل و هدایت بهتری روی آن ها داشت.

سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون سفر از مبادی ورودی و خروجی استان قم تردد کردند و امسال پیش بینی می شود که این میزان به شکل محسوسی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 20277

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20277/آمار-دقیق-مسافران-عبوری-قم-ثبت-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir