چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 20277

آمار دقیق مسافران عبوری از قم ثبت می‌شود

قم نيوز : قم نيوز‌: مشاور استاندار قم گفت: نصب دستگاه تردد شمار در ورودی‌ها و خروجی‌های قم از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته و سبب شده است آماری دقیق از مسافران عبوری از قم به دست بیاید
آمار دقیق مسافران عبوری از قم ثبت می‌شود
به گزارش قم نيوز، صابری صبح امروز در بازدید استاندار قم از مرکز سامانه مدیریت و نظارت تصویری ترافیک شهر قم اظهار کرد: مسئولان درصدد هستند اتاق مرکز پیام را نیز در کنار این مرکز راه‌اندازی کنند و این اتاق می‌تواند اخبار ترافیکی را به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: قم یکی از پر رفت و آمد ترین شهرها برای مسافرت‌ به ویژه در ایامی مانند نوروز است، بنابراین نیاز به مرکز هماهنگ‌کننده و هدایت‌کننده ترافیک کاملا احساس می‌شود.

مشاور استاندار قم بیان کرد: شکل گرفتن اتاق مدیریت بحرانی قوی با تجمیع مرکز کنترل و هدایت نیروی انتظامی و شهرداری قم، انجام می شود.

وی افزود: نصب تردد شمار در ورودی‌ها و خروجی‌های قم از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته و سبب شده است آماری دقیق از مسافران عبوری از قم به دست بیاید.

وی تصریح کرد: اتومبیل‌ها از لحظه ورود به قم تا زمانی که به هسته مرکزی شهر وارد می‌شوند و پس از آن، وقتی از قم خارج می‌شوند، توسط دوربین‌های نظارتی و ترافیکی کنترل می‌شوند و در صورت بروز مشکلی در ترافیک، می‌توان کنترل و هدایت بهتری روی آن ها داشت.

سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون سفر از مبادی ورودی و خروجی استان قم تردد کردند و امسال پیش بینی می شود که این میزان به شکل محسوسی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqini.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما