پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 20305
در مسابقات فوتبال جوانان کشور در قم

پارسیان کرج با شکست برابر صبای تهران حذف شد

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتبال پارسیان کرج با شکست برابر صبای تهران در مسابقات فوتبال جوانان کشور در قم حذف شد.
پارسیان کرج با شکست برابر صبای تهران حذف شد
به گزارش قم نیوز، در چهارمین روز از مسابقات گروه نخست مسابقات مناطق لیگ جوانان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای تهران در جدال با پارسیان کرج با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

در این رقابت‌ها که در قم برگزار می‌شود ۵ تیم شرکت کننده به صورت متمرکز و تک بازی با هم مسابقه می‌دهند تا در ‌‌‌‌نهایت ۲ تیم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کنند.

در روز چهارم این مسابقات در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم تیم فوتبال جوانان صبای تهران به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت و ۲ بر یک برابر نماینده استان البرز به پیروزی رسید.

در ترکیب تیم فوتبال صبای تهران شهاب عادلی، امیر اسدی، سعید طهماسبیان، شاهین حسین پناهی، ابوالفضل مرتضوی، سعید اسمی، کامران باقری، علی آقایی، امیر پیش بین، محمد حسین گنجه‌ای و امیر امینی با مربیگری محمد اسماعیل‌نژاد حضور یافتند.

در ترکیب تیم فوتبال پارسیان کرج نیز عرفان اکبری، محسن قورت بیگلو، محمدعلی جوانمردی، مهزیار خسروی، علی فتح اللهی، امیر کاکه خانی، سهند شاه حسینی، میلاد نجفی، مهدی سید رحیمی، علیرضا اصلان و آرش بنیادی با مربیگری مصطفی گل زرند حضور یافتند.

صبای تهران در شرایطی برابر شهرداری اراک به میدان رفت که در نخستین مسابقه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان مسابقات شده بود و سپس در دومین بازی با ۳ گل از سد شهرداری اراک گذشته بود و نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز داشت.

تیم فوتبال پارسیان کرج نیز پس از پیروزی ارزشمند یک بر صفر بر اتحاد قم و شکست روز نخست برابر مقاومت نوین رشت، سومین مسابقه خود را انجام می‌داد و شکست در این مسابقه به معنای وداع با مسابقات جوانان کشور بود.

در این بازی در نیمه نخست تیم صبای تهران روی اشتباه خط دفاعی تیم پارسیان کرج که در این بازی پراشتباه نشان داد به گل رسید تا نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به سود خود خاتمه دهد.

در نیمه دوم تیم سرخپوش پارسیان کرج کار را به تساوی کشاند اما در لحظات پایانی مسابقه یک شوت فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه زیر طاق دروازه پارسیان فرود آمد و به گل تبدیل شد تا امیدهای تیم پارسیان کرج از بین برود.

پارسیان در حالی در این بازی مغلوب شد که می‌توانست حتی با یک تساوی امیدوار به نتایج روز پایانی باشد اما گل دیرهنگام صبا موجب شد نماینده استان تهران در آستانه صعود قرار گیرد و پارسیان حذف شود.

تیم صبای تهران در آخرین مسابقه خود روز امروز به دیدار تیم مقا. مت نوین رشت می‌رود و در صورت کسب یک تساوی راهی مرحله بعد می‌شود در حالی تیم‌های پارسیان کرج و شهرداری اراک نیز در یک بازی تشریفاتی به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjite8.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما