يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 204
با شناخت نفرات برتر:

بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی به کار خود پایان داد

قم نيوز : قم نیوز: بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی ظهر امروز با شناخت نفرات برتر در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران به کار خود پایان داد.
بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی به کار خود پایان داد
به گزارش قم نیوز، سرپرست روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اعلام این خبر گفت: در این دوره مسابقات بیست و سه نفر از خواهران و برادران همکار و فرزندان دختر و پسر آنان حائز رتبه های اول شدند.

علی قاسمی ورجانی تصریح کرد: از میان خواهران همکار و همسران در رشته حفظ یک جزء میترا قاسم پور از استان قزوین، رشته حفظ پنج جزء لیلا محمدی پور از استان کهکیلویه و بویراحمد، در رشته حفظ ده جزء مهناز مومنی از استان قزوین، در رشته تفسیر اعظم رشتیانی از استان کرمانشاه و در رشته ترتیل نرگس عامری از استان زنجان حائز رتبه های برتر شدند.

وی خاطر نشان ساخت: از بین فرزندان دختر در رشته حفظ یک جزء مریم جمشیدی از استان قم، در رشته حفظ پنج جزء فاطمه خالدی از استان خوزستان، در رشته حفظ ده جزء فرشته حیدری از استان کهکیلویه و بویراحمد، دررشته تفسیر سیده زهرا حسینی از استان فارس، در رشته ترتیل فاطمه خوال از استان گیلان و در رشته ترجمه مریم ظهوری از استان همدان به به مقام اول دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: از بین برادران همکار نیز در رشته حفظ یک جزء منوچهر سرکشیک از استان قم، حفظ پنج جزء رحیم بخش خواره از استان سیستان و بلوچستان، حفظ ده جزء عقیل شرفی از استان خوزستان، حفظ کل محسن مزرعاوی از استان خوزستان، ترتیل ناجی سواری از استان خوزستان، تفسیر محمد صدیق ساعدی از استان کردستان و قرائت سید سجاد اشرفی از استان مازندان در مکان اول جای گرفتند.

قاسمی در ادامه اسامی نفرات اول فرزندان پسر شرکت کننده در این دوره از مسابقات را برشمرد و گفت: در رشته حفظ یک جزء محمد سنسبیلی از استان گلستان، حفظ پنج جزء داود رجب زاده از استان خوزستان، حفظ ده جزء احسان ذاکری از حوزه مرکزی، تفسیر صالح شفیعی از استان فارس و قرائت محمد سعید صادقی از استان تهران به مقام اول دست یافتند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: استان خوزستان در این دوره از مسابقات با ۲۴/۲۱ امتیاز به عنوان استان اول شناخته شد. همچنین استان های کرمان، کهلیکویه و بویراحمد، اصفهان و زنجان به مقام های بعدی دست پیدا کردند.

گفتنی است: در این مراسم که با حضور آیت ا... عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و مهندس رضا سیار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد، حجت الاسلام دکتر عابدی مسئول تحقیقات حج و زیارت کشور، حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام شمس نیا مدیر کل عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی به سخنرانی پرداختند. لازم به ذکر است: در این دوره از مسابقات ۱۰۴ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.


انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfxe8zuqey.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما