شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 20408
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی قم خبر داد

محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی قم در نوروز ۱۳۹۳

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در نوروز ۹۳ را اعلام کرد.
محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی قم در نوروز ۱۳۹۳
به گزارش قم نیوز و به نقل از معاونت اجتماعی ناجا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز و به دلیل ارتقاء ضریب ایمنی و همچنین روان شدن ترافیک در این ایام، محدودیت‌های ترافیکی در سطح محورهای برون شهری استان اجرا می‌شود.

وی گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روزهای چهارم و پنجم و همچنین از روز سیزدهم تا پایان پانزدهم فروردین ۹۳ از محورهای «سلفچگان - قـم»، جاده قدیم «کاشان - قـم» و جاده قدیم «تهران - قـم» و بالعکس ممنوع بوده و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می‌‏توانند از آزاد راه «سلفچگان - ساوه» و یا محور قدیم «سلفچگان - ساوه» تردد کنند.

سرهنگ جمشیدی راد ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری که در زمان اجرای محدودیت و ممنوعیت از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد) به سمت تهران در حرکت هستند می‌بایست از مسیر (سه راهی نطنز، مورچه خورت، دلیجان، سلفچگان – ساوه) و بالعکس انجام می‌شود.

وی گفت: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد داشته باشند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از تردد وسیله نقلیه جلوگیری می‌شود.

جمشیدی راد اعلام کرد: پلیس راه استان با شماره تلفن ۶۶۶۲۸۸۸ و ۲۱۸۴۵۶۶ و مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjo0x.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما