يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 20444
در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم

سفیر گفتمان قم و آبی‌پوشان اراک امتیازات را تقسیم کردند

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم های فوتبال نوجوانان سفیر گفتمان قم و آبی‌پوشان اراک در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم امتیازات را تقسیم کردند.
سفیر گفتمان قم و آبی‌پوشان اراک امتیازات را تقسیم کردند
به گزارش قم نيوز، روز دوم مسابقات فوتبال مرحله نخست لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه یک دسته مناطق به پایان رسید و دو تیم آبی‌پوشان اراک و سفیر گفتمان قم به تساوی رسیدند.

در مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور باهم رقابت می‌کنند.

در رقابت های‌ گروه نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی‌پوشان اراک حضور دارند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه باهم رقابت می‌کنند.

در نخستین بازی روز دوم ، تیم استقلال تهران به مصاف تیم چیچکلو اسلامشهر رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی رسیده و در صدر جدول قرار گیرد.

در دومین بازی روز دوم این رقابت‌ها تیم های فوتبال سفیر گفتمان قم و آبی‌پوشان اراک رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.

در این بازی تیم سفیر گفتمان در نیمه نخست به گل رسید اما یک دقیقه بعد تیم آبی‌پوشان اراک گل خورده را جبران کرد تا کار به تساوی کشیده شود و در نیمه دوم نیز گلی به ثمر نرسید و امتیازات این مسابقه تقسیم شد.

تیم سفیر گفتمان قم با مربیگری مرتضی عطایی در روز نخست این رقابت‌ها با یک گل مغلوب افشید قم شد و نیاز مبرمی به پیروزی برابر نماینده استان مرکزی داشت تا امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد اما با این تساوی ، کار سفیر گفتمان برای صعود گره خورد..

سفیر گفتمان برای صعود به مرحله بعد باید در هر ۲ بازی آینده خود برابر استقلال تهران و چیچکلو اسلامشهر پیروز شود و این در حالی است که تیم استقلال تهران با ۶ امتیاز و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته است.

سومین روز این مسابقات امروز در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم آغاز می‌شود و تیم سفیر گفتمان قم از ساعت ۱۳ به مصاف چیچکلو اسلامشهر می رود ضمن این که آبی‌پوشان اراک نیز از ساعت ۱۵:۳۰ با تیم افشید قم مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdoo0x.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما