يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 20456

رشته وودبال را در قم گسترش می‌دهیم

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس هیئت گلف استان قم از برنامه ریزی این هیئت برای رشد و توسعه رشته ورزشی جدید الورود وودبال در قم خبر داد.
رشته وودبال را در قم گسترش می‌دهیم
به گزارش قم نيوز، سیدمحمد علویون تصریح کرد: امسال در شرایطی که برای نخستین‌بار یک تیم به نمایندگی از قم به رقابت‌های وودبال مردان قهرمانی کشور اعزام شد و تقریبا سابقه و تجربه زیادی در این رشته ورزشی نداشتیم اما عنوان نایب قهرمانی این دوره از پیکارها را کسب کردیم.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن وودبال فدراسیون گلف برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، نخستین دوره این پیکارها در بخش مردان به میزبانی هیئت گلف استان سمنان برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیئت گلف استان قم بیان داشت: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های وودبال قهرمانی کشور که زیر نظر فدراسیون گلف کشورمان به انجام رسید، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی کشور به مدت دو روز در سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: پس از اعلام موافقت فدراسیون در خصوص میزبانی سمنان از مسابقات وودبال قهرمانی کشور همزمان با این پیکارهای دو روزه، نخستین دوره کلاس داوری درجه سه این رشته ورزشی نیز به میزبانی هیئت استان سمنان برگزار شد.

علویون با بیان اینکه علاقمندان زیادی از استان‌های سراسر کشور در دوره داوری و مسابقات قهرمان کشوری وودبال حضور یافته بودند، افزود: تیم اعزامی از استان قم متشکل از بهروز صادقی، ناصر لسانی، محمد ونکی، محسن جباری و مهدی همامی در این رقابت‌ها حضور یافت.

وی با بیان اینکه برترین‌های نخستین دوره رقابت‌های وودبال قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند، عنوان کرد: با برگزاری رقابت نزدیک و تماشایی بین مدعیان کسب عناوین برتر سرانجام در بخش انفرادی نمایندگان سمنان و قم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: در بخش انفرادی دو ورزشکار استان میزبان یعنی امین یاسمی و جواد صفری مقام‌های اول و دوم را کسب کردند در حالی که نفر سوم نماینده اعزامی استان قم بود و طی آن محسن جباری رتبه سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه خوب و شایسته تیم اعزامی هیئت گلف استان قم در این رقابت‌ها، ابراز کرد: در بخش تیمی نیز میزبان یعنی سمنان در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد در حالی که قم نایب قهرمان شد و تیم فارس در جایگاه سوم قرار گرفت.

علویون تصریح کرد: به سبب کسب این موفقیت قصد داریم با برگزاری دوره های آموزشی و اعزام مربیان و ورزشکاران هیئت به دوره هایی که زیر نظر فدراسیون گلف برگزار می شود، تجارب خود را در این رشته افزایش بدهیم و در کشور یکی از استان های موفق در رشته وودبال باشیم.

وی از برگزاری دوره جامع وودبال خبر داد و افزود: دوره جامع آموزش وودبال با هدف بازآموزی و یکسان سازی سطوح آموزشی هنرجویان و ایجاد آمادگی لازم پیش از برگزاری کارگاه بین المللی وودبال به میزبانی هیئت گلف استان کرمان برگزار شد.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: خوشبختانه انجمن وودبال کشور در یک سال فعالیت مستمر تا کنون ۵ دوره آموزش مقدماتی، یک دوره کلاس داوری درجه ۳ و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وودبال بانوان و آقایان را برگزار کرده است و برگزاری دوره جامع آموزش وودبال بخشی از فعالیت های آموزشی انجمن در سال ۹۲ با رویکرد ارتقاء فنی ورزشکاران وودبال بود.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcg3t9x.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما