دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 20495

2 تیرانداز قمی در جمع برترین‌های کشور قرار گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از قرار گرفتن نام 2 تیرانداز قمی در جمع برترین‌های مسابقات تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور خبر داد.
2 تیرانداز قمی در جمع برترین‌های کشور قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: رقابت تیراندازان شرکت‌کننده در مسابقات تیراندازی سلاح‌های بادی قهرمانی کشور از سطح بسیار بالایی داشت و قرار گرفتن در بین نفرات برتر واقعا کار سختی بود.

وی در ادامه از اعزام بهترین تیراندازان استان به مسابقات زمستانی قهرمانی سلاح‌های بادی کشور خبر داد و بیان داشت: در این مسابقات تیراندازان جوان و آینده‌دار قم با ۲۲۰ رقیب مدعی از استان‌های دیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: تیراندازان قم برای حضور در رقابت‌های مسابقات زمستانی قهرمانی تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور تمرینات خوبی را برگزار کرده بودند و سعی کردیم امکانات خوبی نیز در اختیار آنها قرار بدهیم که با بهترین کیفیت با حریفان خود مسابقه بدهند.

وی یادآور شد: این مسابقات در سالن ۸۰ خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد در حالی که در مرحله نهایی مسابقات تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه ۲۱۹ ورزشکار آقا و خانم از سراسر کشور حضور داشتند و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

متقیان‌نژاد اضافه کرد: در بخش بانوان مسابقات تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی کشور ۱۱۴ ورزشکار حضور داشتند که براساس کسب بالاترین رکورد و صعود از مرحله مقدماتی اول و دوم، از طرف فدراسیون به مرحله نهایی این مسابقات دعوت شده‌ بودند.

وی با بیان اینکه در بخش آقایان مسابقات تیراندازی زمستانی سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه ۱۰۵ ورزشکار شرکت داشتند، بیان داشت: هادی قره‌باغی در رده سنی جوانان و در رشته تپانچه به نمایندگی از استان قم در این مسابقات با حریفان خود رقابت کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: این جوان تیرانداز استان قم موفق به قرار گرفتن بین برترین‌های رده سنی جوانان شد تا تجربیات ارزنده‌ای از این مسابقات کسب کرده و خود را برای رقابت‌های مهم آتی در جدال با برترین‌های کشور آماده کند.

وی ابراز داشت: فینال مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح‌های بادی کشور در رشته تفنگ بادی، در حالی پایان یافت که در رده جوانان ابراهیم فتحی از فارس، معین معدنچی از تهران، سعید زارعی از اصفهان، مصطفی قربانی بهاره از فارس و هادی قره‌باغی از قم در بین برترین‌ها ایستادند.

متقیان‌نژاد در پایان عنوان کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان مهدی احمدی از تهران، ساسان شهسواری از همدان، فرزاد مناف‌فر از آذربایجان غربی، امین حیدری از اصفهان و علی اصغر کلهر از قم در مکان‌های برتر این رشته قرار گرفتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjixe8.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما