چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 20625

صبای قم به دیدار نفت و گاز گچساران می‌رود

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم هندبال صبای قم در لیگ بر‌تر هندبال کشور می‌ه‌مان تیم هندبال نفت و گاز گچساران است.
صبای قم به دیدار نفت و گاز گچساران می‌رود
به گزارش قم نيوز، دور برگشت لیگ بر‌تر هندبال باشگاه‌های کشور پس از ماه‌ها تعطیلی از سر گرفته شد و هندبالیست‌های صبای قم پس از اینکه در نخستین هفته از دور برگشت با قرعه استراحت مواجه شدند در ۳ بازی به میدان رفتند و یک تساوی و ۲ شکست کسب کردند.

در هفته پنجم از دور برگشت این مسابقات تیم هندبال صبای قم در حالی در گچساران به مصاف نفت و گاز این شهر می‌رود که در دیدار رفت در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به سود تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

تیم هندبال صبای قم نیز که در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشت و در میان ۱۱ تیم حاضر در رقابت‌ها به عنوان نهم رسید، تمرینات خود را در سالن ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار کرد تا با آمادگی بیشتری به دیدار رقیبان خود در نیم فصل دوم برود.

صبا در راه حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم یک بازیکن خارجی به نام فراس احمد از کشور سوریه جذب کرده تا توان تیمی خود را در نیم فصل دوم افزایش دهد.

در آغاز نیم فصل دوم تیم هندبال صبای قم در خانه برابر تیم نیروی زمینی تهران به تساوی رسید و سپس در دیداری خارج از خانه برابر مس کرمان شکست خورد.

سومین بازی نیم فصل دوم تیم صبای قم در خانه برابر سنگ آهن بافق برگزار شد که این مسابقه به سود نماینده استان یزد به پایان رسید تا شرایط برای صبا بحرانی‌تر شود و این در شرایطی است که مشکلات مالی باشگاه صبای قم در این شرایط بحرانی نقشی پر رنگ ایفا کرده است.

با توجه به سقوط تنها یک تیم به دسته اول، مسئولان تیم هندبال صبا نگرانی زیادی بابت خطر سقوط ندارند اما آن‌ها باید حاشیه امنیت مناسبی برای رهایی از محدوده سقوط ایجاد کنند.

در جدول رده بندی تیم صبای قم از ۱۲ مسابقه صاحب یک پیروزی، ۲ تساوی و ۱۰ شکست است و ۴ امتیاز کسب کرده و این در حالی است که تیم‌های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین در رده‌های دهم و یازدهم ایستاده‌اند.

ثامن الحجج سبزوار نیز صدرنشین است و تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و ثامن الحجج مشهد در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ اسفند در گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenp8w.jh87wi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما