چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 20662

پيشکسوتان والیبال و بسکتبال قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نيوز: 2 تن از پيشکسوتان ورزش استان قم در مراسمي با حضور مدير کل ورزش و جوانان استان قم مورد تجليل و قدرداني قرار گرفتند.
پيشکسوتان والیبال و بسکتبال قم تجلیل شدند
به گزارش قم نيوز، مراسم تجليل از محمود البرزيان و مهندس ساماني دو تن از پيشکسوتان ارزنده ورزش هاي واليبال و بسکتبال استان قم شامگاه سه‌شنبه در جمعي صميمانه با حضور عباس جهان بيني مدير کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در اين مراسم محمدحسين جمال رئيس هيئت مديره و سيدجواد حسيني نژاد مديرعامل انجمن پيشکسوتان ورزش قم نيز حضور داشتند و مراسم در منزل مهندس ساماني برگزار شد و طي آن با اهداي لوح تقدير از اين عزيزان قدرداني شد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم با مهم دانست جایگاه پیشکسوتان در رشد و پیشرفت ورزش قم، عنوان داشت: ورزش قم امروز به خود افتخار می کند که پیشکسوتانی را در خود دارد که سابقه کسب مدال و افتخار از مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی بوده و مایه سربلندی و عزت جامعه ورزش استان قم محسوب می شوند.

عباس جهان‌بینی افزود: تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان این است که بتوانیم با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند این عزیزان در راه اعتلای ورزش قم گامی بلند برداریم، بنابراین توصیه من به هیئت‌های ورزشی و تیم‌ها و باشگاه‌ها این است که از حضور پیشکسوتان در بدنه ورزش به خوبی بهره ببرند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم و احترام به کسانی که سال‌ها برای رشد و توسعه ورزش قم زحمات سخت و طاقت‌فرسایی را تحمل کرده‌اند، بیان داشت: این مهم همواره از جمله اولویت های مهمی بوده که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار داشته و این اقدام انسان دوستانه با تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش قم رونق بیشتری پیدا کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: ورزش قم سرشار از قهرمانان سرشناس و مطرحی است که در سال‌های نه چندان دور با درخشش در پیکارها و مسابقات قهرمانی کشور و همچنین در عرصه برون مرزی اعم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی موجب افتخار ورزش قم بوده‌اند.

وی یاد آور شد: اکنون بسیاری از این قهرمانان به درجه پیشکسوتی نائل شده‌اند و به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و انجمن پیشکسوتان ورزش به عنوان نهادی که سعی در ارائه خدمات مطلوب به قشر پیشکسوت ورزش را دارد، در فاصله‌های زمانی کوتاه از پیشکسوتان ورزش قم تجلیل و با آنها دیداری تازه می‌کنند.

در پایان این دیدار از سوی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان و محمدحسین جمال رئیس هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان و سیدجواد حسینی نژاد مدیر عامل انجمن پیشکسوتان قم به پیشکسوتان والیبال و بسکتبال قم یعنی آقایان البرزیان و سامانی اهدا شد.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcf0vd0.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما