پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 20708

ارائه خدمات ویژه نوروز توسط اتوبوسرانی شهرداری قم

قم نيوز : قم نيوز:مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از برنامه‌ریزی و ارائه خدمات ویژه نوروز 93 از سوی این سازمان خبر داد.
ارائه خدمات ویژه نوروز توسط اتوبوسرانی شهرداری قم
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال اظهار کرد: این ایام شاهد افزایش تعداد مسافران در طول خطوط اتوبوسرانی هستیم بنابراین تدابیر ویژه‌ای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته تشکیل دو جلسه استقبال از بهار و برنامه‌ریزی و ابلاغ شرح وظایف واحدهای زیرمجموعه انجام شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه تمام امکانات اتوبوسرانی از نهم اسفند تا لحظه تحویل سال به منظور ارائه خدمات بسیج شده است، گفت: از نیمه دوم اسفند پیش‌بینی افزایش ساعت کار اتوبوس‌‌های کشیک در سطح شهر و منتهی به هسته مرکزی و حرم حضرت معصومه(س) انجام شده است.

وی به برنامه‌های دیگر سازمان اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود: ساماندهی وضعیت اتوبوس‌ها، ‌تعمیر سپرها،‌ چراغ‌های جلو و عقب و همچنین ارائه کمک یارانه‌ای به بخش خصوصی تحت نظارت بر اساس برنامه تدوینی تا سقف مبلغ ۵ میلیون ریال برای هر دستگاه برنامه‌ریزی شده است.

امراللهی عنوان داشت: نظافت و شست‌وشوی اتوبوس‌ها و ضد عفونی آنها در دستور کار قرار گرفته تا همزمان با ارائه خدمات بهینه به استفاده‌کنندگان، به استقبال از بهار طبیعت نیز برویم.

وی یادآور شد: به منظور افزایش رفاه شهروندان شهر کریمه اهل بیت(س) اختصاص اتوبوس‌های فوق‌العاده و سرویس‌های ویژه بر اساس سنوات گذشته بر اساس برنامه تدوینی صورت می‌گیرد و مسیرهای آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ارائه خدمات برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه پایانی سال به بهشت معصومه،‌ جمکران، قبرستان بقیع گلزار شهدا و تقویت مسیرهای امامزاده ابراهیم و شاه سید علی در ایام پایانی سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی با توجه به ترافیک سنگین در ایام پایان سال به شهروندان توصیه کرد تا از حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس و مینی بوس در راستای تسهیل ترددهای شهری، رعایت ضوابط و مقررات در استفاده از شوارع و معابر اقدام کنند تا ترافیک موجود بر اثر بی‌توجهی تشدید نشود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7u9x.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما