جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 20748
در همایش آموزشی توجیهی مسئولان فرهنگی عمره عنوان شد

فعالیت‌های فرهنگی عمره متحول می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری گفت: برگزاری همایش‌های آموزشی و توجیهی برای مسئولان فرهنگی عمره با هدف تحول در فعالیت‌های فرهنگی عمره برگزار می‌شود.
فعالیت‌های فرهنگی عمره متحول می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج،‌ حجت‌الاسلام حمید احمدی در سومین همایش آموزشی توجیهی مسئولان فرهنگی عمره در قم گفت: ارائه خدمت فرهنگی به زائران عمره با جدیدترین شیوه‌های کار تبلیغی صورت می‌گیرد و فناوری‌های روز تبلیغی و فرهنگی به کمک مسئولان فرهنگی عمره آمده است.

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در عمره افزود: همه روحانیون، مسئولان فرهنگی و مدیران ثابت و راهنما،‌ اعزام مسئول فرهنگی را مثبت دانسته و جهت‌گیری‌ها را رو به رشد می‌دانند.

مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: با رویکرد مثبت فرهنگی که در مجموعه بعثه مقام معظم رهبری وجود دارد در موسم حج و عتبات عالیات نیز مسئولان فرهنگی حضور خواهند یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و طبق مقررات مدت حضور مسئولان فرهنگی در مکه و یا مدینه یک ماه است، افزود: مسئولان فرهنگی در هتل‌های دارای ظرفیت ۳۰۰ زائر و بالاتر مستقر شده و به ارائه برنامه‌های مورد نظر مشغول هستند.

احمدی اضافه کرد: ساماندهی تبلیغات داخلی هتل، اجرای برنامه‌های فرهنگی هتل‌ها، ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی و هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی کاروان‌های مستقر در هتل از وظایف اصلی مسئولان فرهنگی است که باید با دقت و حساسیت کامل انجام شود.

وی در خاتمه با اشاره به مسائل امنیتی سفر خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات و اخبار به دست آمده از حوادث سال‌های اخیر و به منظور پیشگیری از تکرار آن جزوه آخرین توصیه‌های امنیتی تدوین شده و در اختیار مسئولان فرهنگی قرار خواهد گرفت.

سومین همایش آموزشی توجیهی مسئولان فرهنگی هتل‌های عمره با حضور ۱۵۰ نفر از مسئولان فرهنگی از سراسر کشور در اردوگاه نرجس خاتون قم آغاز شده و تا ۲۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaa0nu.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما