شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 20761
در ترکیب تیم زیر 19 سال

بانوی قمی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان شد

قم نيوز : قم نيوز: بانوی قمی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال کشورمان در رقابت‌های فوتبال بین المللی روسیه شد.
بانوی قمی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان شد
به گزارش قم نيوز، در حالی که فوتبال و فوتسال بانوان قم در پنج سال اخیر رشد قابل توجهی داشته هم اکنون بازیکنان متعددی از قم در تیم‌های ملی کشورمان حضور دارند و خود را برای شرکت در مسابقات برون مرزی سال ۲۰۱۴ آماده می‌کنند.

در واقع نخستین حضور بانوان فوتبالیست قم در یک تورنمنت رسمی برون مرزی به شرکت خانم‌ها مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه سادات موسوی در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان در مراحل مقدماتی و نهایی رقابت‌های قهرمانی دختران آسیا در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ باز می‌گردد.

حالا از بین این سه بازیکن که با تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان درخشش قابل توجهی در رقابت‌های آسیایی که در چین برگزار شد داشتند خانم مروارید نصر برای حضور در رقابت‌های فوتبال بین المللی روسیه و بعد از آن قهرمانی آسیا انتخاب شده است.

برای این منظور اسامی تیم ملی زیر ۱۹ سال بانوان از سوی کادر فنی این تیم به منظور حضور در رقابت‌های بین المللی روسیه اعلام شد و در بین دعوت شدگان نام خانم مروارید نصر بانوی فوتبالیست استان قم به عنوان دروازه بان تیم ملی به چشم می‌خورد.

از سوی کمیته بانوان فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی دختران جوان زیر ۱۹ سال فوتبالیست‌هایی از استان‌های خوزستان، مازندران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، تهران، اصفهان، زنجان، قم و فارس برای اعزام به رقابت‌های بین المللی روسیه انتخاب شده‌اند.

بر این اساس پریوش خلیلی از خوزستان، گلاره جلیلیان، زهرا خدابخشی، فاطمه گرایلی، ملیکا متولی، فاطمه رعیت از مازندران، آیسان رضایی از آذربایجان غربی، هلاله عبدالهی از کرمانشاه، سمیه احمدی از کردستان و شبنم بهشت از یاسوج برای این اعزام برگزیده شده‌اند.

همچنین فاطمه امینه برازجانی از بوشهر، سمیرا قاشیه و کیمیا نوری از تهران، فاطمه رحمتی و فائزه اصفهانیان از زنجان، آرزو پورخسروانی از کرمان، مروارید نصر از قم و مهتاب بنایی از فارس دیگر بازیکنانی هستند که از امروز شنبه بیست و چهارم اسفند ماه به مدت سه روز در کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را زیر نظر مهناز امیر شقاقی و مریم جهان نجاتی پیگیری می‌کنند و این تیم روز ۲۸ اسفند ماه تهران را به مقصد روسیه برای حضور در تورنمنت بین المللی ترک می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyed0.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما