شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 20794
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد

ضرورت ارتقاء سطح علمی حوزه‌های علمیه قم

قم نيوز : قم نيوز: امام جمعه شهرکرد گفت: سطح حوزه‌های علمیه در استان در حد مورد انتظار و مقبولی نیست که باید این سطح ارتقا یابد و مهم‌ترین مشکل عدم صدور مجوز برای تاسیس حوزه‌های علمیه و کمبود منابع مادی است.
ضرورت ارتقاء سطح علمی حوزه‌های علمیه قم
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام محمد علی نکونام، امام جمعه شهرکرد در ظهر امروز دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به برکات سفر مرجع تقلید شیعیان به استان چهارمحال وبختیاری، اظهار کرد: سفر شما در سال ۸۸ به استان چهارمحال و بختیاری سبب خیرات و برکات معنوی زیادی برای استان شد، که لازم است از شما قدر دانی کنیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برکات روحی و روانی سفر آیت الله نوری همدانی به استان چهارمحال و بختیاری، افزود: سفرشما سبب هویت بخشی و شخصیت دادن به مردم استان شد و بیانات شما در آن سفر بینش مردم استان را ارتقا داد.

وی با اشاره به توجه آیت الله نوری همدانی به رزمندگان، تصریح کرد: در سفر شما به استان جایگاه رزمندگان و جهاد گران ارتقا زیادی داشت و همزمانی سفر شما با طرح معنوی مبانی اعتقادی و سبک زندگی این توجه را مضاعف نمود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به سطح پایین حوزه‌های علمیه در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: سطح حوزه‌های علمیه دراستان در حد مورد انتظار و مقبولی نیست که باید این سطح ارتقا یابد و مهم‌ترین مشکل ما ندادن مجوز تاسیس حوزه‌های علمیه و کمبود منابع مادی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به کمبود اساتید مجرب در حوزه‌های علمیه، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری مسئله قابل تامل دیگر کمبود اساتید مجرب در حوزه‌های علمیه استان است که انتظار داریم در زمینه اعزام اساتید هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به بیان تدوین رهاورد سفر آیت الله نوری همدانی به استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: بعد از سفر پر خیر و برکت شما به استان تمام رهاوردهای معنوی سفر شما را به شکل کتاب چاپ کردیم و یک جلد آن را به شما هدیه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbazb5.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما