شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 20796

حضرت زهرا(س) برای تبیین جایگاه ولایت تا شهادت پیش رفتند

قم نيوز : قم نيوز: مدیر مرکز تخصصی نماز گفت: حضرت زهرا(س) دغدغه دین داشتند و برای تبیین جایگاه امامت و ولایت تا شهادت پیش‌ رفتند.
حضرت زهرا(س) برای تبیین جایگاه ولایت تا شهادت پیش رفتند
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام صادق کفیل ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دارای زندگی کاملی است، بنابراین باید به زندگی ایشان نگاه جامع داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پیوند با خدا از جمله ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) است، به طوری که ایشان همواره بر عبادت،‌ معنویت و نماز شب تاکید داشتند و ارتباط آن حضرت با خالق عالم هستی بی‌بدیل است.

مدیر مرکز تخصصی نماز عنوان داشت: شخصیت حضرت زهرا(س) محور و الگوی اصلی جامعه و همه انسان‌‌ها بوده، بنابراین همه افراد می‌توانند از ایشان الگوبرداری کنند.

وی یادآور شد: پیوند حضرت فاطمه(س) با خانواده، همسر و فرزند خود در حدی بود که علی بن ابیطالب(ع) فرمودند حضرت فاطمه(س) در طول زندگی یک لحظه من را ناراحت نکرد.

کفیل با اشاره به دغدغه اجتماعی حضرت زهرا(س) گفت: آن حضرت تنها توجه به ارتباط خود با خداوند ندارند، بلکه ارتباط خود با جامعه را نیز در نظر داشته‌اند.

وی عنوان داشت: حضرت زهرا(س) دغدغه دین داشتند و برای تبیین جایگاه امامت و ولایت تا شهادت پیش‌ رفتند.

مدیر مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: همانطوری که مدیون قرآن و نبی اکرم(ص) هستیم، مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) نیز هستیم، بنابراین باید حرمت ایام فاطمیه را نگاه داریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd950x.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما