قم نيوز : قم نيوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه رسانه‌های قم در انعکاس اخبار پلیس عملکرد مطلوبی داشته‌اند اظهار کرد: نیروی انتظامی قم در دو سال اخیر موفق به کسب رتبه برتر کشور در زمینه اطلاع‌رسانی شده است.
رسانه‌های قم در انعکاس اخبار پلیس عملکرد مطلوبی داشته‌اند
به گزارش قم نيوز، احمد صادقی ظهر امروز در نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم با رسانه‌ها با اشاره به اینکه رسانه‌ها سهام‌دار تولید امنیت هستند بیان کرد: رسانه‌ها در عرصه حفظ ارزش‌ها، مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های داخلی و خارجی وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه انعکاس عملکرد ماموریت‌های نیروی انتظامی خدمات قابل توجهی داشته‌اند اظهار کرد: رسانه‌ها زبان گویای جامعه‌ هستند و به دور از غرض ورزی به انعکاس اخبار می‌پردازند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند نسبت به ارائه راهکارهای کاربردی به ناجا اقدام کنند ادامه داد: رسانه‌ها در گسترش روابط اجتماعی گام‌های موثری برداشته‌اند و در راستای تقویت ارزش‌های اجتماعی ایفای نقش کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در ارائه هنجارها و ارزش‌ها به جامعه نقش مهمی دارند افزود: رسانه‌ها در انعکاس اخبار پلیس متعهدانه عمل کرده‌اند و پلیس نیز معتقد است رسانه و خبرنگار موفق کسی است که در انعکاس اخبار بیطرفانه عمل کند.

صادقی با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمینه فرهنگ سازی تصریح کرد: احساس امنیت از خود امنیت در جامعه مهم‌تر است و سانه‌ها در شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها و همچنین تقویت حس امنیت نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه انعکاس صحیح اخبار در رسانه‌ها به پلیس کمک شایانی می‌کند گفت: رسانه‌ها در جامعه رسالت مهمی بر دوش دارند و باید با رعایت تقوا و صداقت به روشنگری اهتمام داشته و در این مسری دغدغه حفظ دین و نظام را داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه رسانه‌های قم در انعکاس اخبار پلیس عملکرد مطلوبی داشته‌اند اظهار کرد: نیروی انتظامی قم در دو سال اخیر موفق به کسب رتبه برتر کشور در زمینه اطلاع‌رسانی شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyu9x.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما