يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 20807
در نخستین دوره بسکتبال با ویلچر لیگ نخاعی‌های کشور

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم قهرمان شد

قم نيوز : قم نيوز: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در نخستین دوره پیکارهای بسکتبال با ویلچر لیگ نخاعی‌های کشور به مقام قهرمانی رسید.
تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم قهرمان شد
به گزارش قم نيوز، براساس برنامه ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، برای نخستین بار رقابت‌های بسکتبال با ویلچر لیگ جانبازان و معلولان نخاعی کشور برگزار شد و نماینده قم با قهرمانی در این مسابقه به نوعی نام خود را در این مسابقات جاودانه کرد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که در زمره تیم‌های قدرتمند بسکتبال با ویلچر کشور محسوب می‌شود و در دو سال اخیر به ۲ نایب قهرمانی در سوپرلیگ کشور دست یافته این بار در مسابقه نهایی نمانده استان اصفهان را از پیش رو برداشت و در بخش نخاعی‌ها به مقام قهرمانی رسید.

میزبان نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر لیگ نخاعی‌های کشور باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم و سالن شهید محمود رضاییان قم بود که علاوه بر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که یکی از باشگاه‌های مطرح حاضر در مسابقات لیگ بر‌تر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است و در لیگ نخاعی‌ها هم شرکت کرده، تیم‌های بسکتبال با ویلچر ستارگان ایثار تهران، ایثار تهران (ب)، ایثار کاشان و جانبازان البرز نیز در این پیکار‌ها با یکدیگر رقابت کردند.

پس از برگزاری چهار هفته رقابت در نیم فصل نخست سپس ۴ بازی دیگر در دور برگشت سرانجام قهرمان این مسابقات در قم مشخص شد و ایثار قم با شکست حریف کاشانی خود جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد.

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم با کسب هفت پیروزی و یک باخت با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و با اقتدار قهرمان شد تا موفقیت‌های باشگاه ایثار قم در این رشته ورزشی ادامه پیدا کند.

تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم در این پیکار‌ها تنها یک بار طعم شکست را چشید و در برابر تیم ایثار تهران شکست خورد اما پیروزی در ۷ مسابقه دیگر سبب شد، شکست این تیم در یکی از بازی‌های برابر حریف تهرانی کمرنگ شود و تاثیری در قهرمانی این تیم نداشته باشد.

ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم را علی خوشرفتار، عبدالمحمد جعفری، یحیی ابطحی، هادی ثباتی، محمدحسن بنازادگان، محمد محمدنژاد، سیدرضا حسینی، اسماعیل ابوطالبی، مسعود صابری با مربیگری جواد شهره غلامی تشکیل دادند.

پس از تیم ایثار قم تیم‌های تهران با ۱۳ امتیاز و کاشان با ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم‌های تهران (ب) و کرج چهارم و پنجم شدند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgu79x.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما