يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 20838

صعود عقاب قم از مرحله مقدماتی فوتبال نونهالان کشو

قم نيوز : قم نيوز: سرمربی تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌های فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور را یک کار بزرگ توسط شاگردانش دانست.
صعود عقاب قم از مرحله مقدماتی فوتبال نونهالان کشو
به گزارش قم نيوز، موسی رفیعی اظهار کرد: از تمام اعضای تیم و همکارانم در کادر فنی تشکر می‌کنم که با جان و دل برای موفقیت تیم در این بازی‌ها زحمت کشیدند و در نهایت توانستیم جواز صعود به مرحله دوم را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ما در مرحله مقدماتی مسابقات امسال فوتبال لیگ منطقه‌ای نونهالان باشگاه‌های کشور در گروه پنجم حضور داشت و توانست با انجام بازی‌های بسیار خوب خود را به جمع تیم‌های راه یافته به مرحله دوم این بازی‌ها برساند.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات امسال لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان کشور دیدارهای مرحله مقدماتی را در ۶ گروه به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار کردند و از هر گروه ۲ تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع پس از برگزاری مراحل مختلف، تیم‌های بر‌تر این مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۳ را به دست می‌آورند و امیدواریم که تیم ما نیز یکی از تیم‌های موفق در این مسیر و دستیابی به این مهم باشد.

رفیعی در ادامه به رقبای تیمش در گروه پنجم مرحله مقدماتی این فصل لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: تیم عقاب پردیسان قم در این مرحله مصاف تیم‌های امید بندر گناوه، مس کرمان، زاگرس مرودشت و آبی‌پوشان اراک رفت و در پایان موفق به کسب مجوز حضور در مرحله دوم شد.

وی یادآور شد: بازی‌های گروهی که تیم ما در آن قرار داشت به میزبانی بندر گناوه برگزار شد و در مجموع توانستیم با کسب هفت امتیاز همراه با تیم میزبان یعنی امید بندرگناره و همچنین تیم خوب و قوی مس کرمان راهی دور بعدی این بازی‌ها شویم.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم در ادامه با اشاره به عملکرد تیمش در بازی‌های مرحله مقدماتی، گفت: تیم ما در نخستین بازی به مصاف مس کرمان رفت و بدون گل مساوی کرد و در دومین بازی توانست با برتری چهار بر صفر برابر آبی پوشان مرکزی نخستین پیروزی خود را کسب کند.

وی افزود: ما در دیدار با تیم میزبان یعنی امید بندرگناوه در حالی که شایسته کسب یک نتیجه خوب بودیم با دو گل شکست خوردیم اما همین باخت به تیم ما انگیزه زیادی داد تا در بازی بعدی نونهالان زاگرس مرودشت را دو بر صفر مغوب کرده و از این گروه صعود کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaanu.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما