يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 20845

شهرداری قم با «بهار فاطمی» به استقبال نوروز می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری قم با برنامه‌های ویژه با رویکرد «بهار فاطمی» به استقبال نوروز می‌رود.
شهرداری قم با «بهار فاطمی» به استقبال نوروز می‌رود
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا با اشاره به اینکه شهرداری قم با رویکرد بهار فاطمی به استقبال نوروز رفته است تاکید کرد: مجموعه‌های مختلف شهرداری زمینه استقبال از زائران و مسافران نوروزی را فراهم کرده‌اند و امسال نیز همانند سال‌های گذشته سعی شده است که خدمات مورد نیاز در نوروز در اختیار زائران بارگاه کریمه اهل بیت قرار گیرد.

وی اذعان کرد: در زمینه تبلیغات شهری نیز از المان‌های مرتبط با این ایام بهره گرفته شده است و حال و هوای نوروز به شکل هنرمندانه‌ای با ایام فاطمیه تلفیق شده است تا زائرانی که راهی شهر کریمه اهل بیت می‌شوند رنگ و بوی بهار فاطمی را در جای جای این شهر مشاهده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم به دیوار نویسی صلوات خاصه حضرت زهرا(س) اشاره کرد و بیان داشت: این طرح نیز با تلاش هنرمندان قمی در بلوار زائر و در زیر بست جواد الائمه اجرایی شده است.

وی با اشاره به نصب ۱۸۰ تابلو در سطح شهر برای ارائه پیام‌های فرهنگی اظهار کرد: در این تابلوها پیام‌های فرهنگی با مضمون بهار فاطمی ارائه خواهد شد.

حاجی رضا خاطرنشان کرد: در این تابلوها احادیثی از فاطمه زهرا(س)، سخنان ائمه اطهار درباره جایگاه حضرت زهرا(س)، سخنان مراجع تقلید و بزرگان دینی درباره این بانوی بزرگوار و... درج خواهد شد.

وی افزود: تعداد ۲۰ هزار نسخه cd نغمه های فاطمی تهیه گردیده که در ایام نوروز فاطمی در بین زائرین توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwvar.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما